Η Alfa Romeo Sprint βάζει σε προτεραιότητα τις σπορ επιδόσεις ενώ δεν ξεχνά το παρελθόν της μιας και το ίδιο το μοντέλο παρουσιάστηκε με αφορμή τα 60α γενέθλια της Giulietta Sprint του 1954. Η κομψή ιταλίδα κεντρίζει το ενδιαφέρον, χωρίς να προκαλεί. Η συγκεκριμένη έκδοση ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στον πιο σπορ προφυλακτήρα, τις μεγαλύτερες απολήξεις στην εξάτμιση, τις ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών κ.α. Επίσης, τα φιμέ πίσω τζάμια κάνουν «πάσα» στα ανθρακί “τελειώματα” στην εμπρός γρίλια, τις χειρολαβές, τα καλύμματα των καθρεπτών και τα πλαίσια των προβολέων ομίχλης.

Αυτά, ως προς την εμφάνιση του ξεχωριστού μοντέλου, το οποίο προσφέρει το γνώριμο κόκπιτ στο εσωτερικό, με σπορ καταβολές και τα ιδιαίτερα μπακετοειδή καθίσματα που αγκαλιάζουν τον οδηγό και τον συνοδηγό. Η θέση οδήγησης είναι ιδιαίτερα άνετη ενώ ο οδηγός θα διαπιστώσει ότι το οδηγοκεντρικό κόκπιτ θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο τον σπορ προσανατολισμό του μοντέλου. Η εργονομία επεκτείνεται και στα πίσω καθίσματα, τα οποία δεν θα προβληματίσουν ακόμη και τους πιο εύσωμους.

Η νέα Giulietta Sprint στηρίζει τις επιδόσεις της στον 1.400αρη βενζινοκινητήρα Multiair απόδοσης 150 ίππων. Χάρη στο πρόγραμμα Sport, ο οδηγός μπορεί να έχει ακόμη πιο «επιθετικές» επιδόσεις, να αυξήσει την σπιρτάδα του κινητήρα και να οδηγήσει με αθλητικά χαρακτηριστικά στις εκτός πόλης διαδρομές. Στην προκειμένη περίπτωση, ο 1.400αρης MultiAir των 150 ίππων πραγματοποιεί τα 0-100 χλμ/ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα.

Έχει μέση κατανάλωση 5,7 λίτρα/100 χλμ. ( όσο αυτό είναι εφικτό που θα θέλει να κινηθεί με πιο γρήγορους ρυθμούς) ενώ οι με εκπομπές CO2 είναι 131 γρ/χλμ (με ελαστικά ECO, διαθέσιμα ανάλογα με την αγορά, πετυχαίνει περαιτέρω μείωση σε 5,6 λίτρα/100 χλμ. και 129 γρ/χλμ εκπομπές CO2.)

Η τιμή του ξεκινάει από τα 21.850 ευρώ –με απόσυρση και προωθητική ενέργεια- και με τον 1.600αρη JTDM των 105 ίππων σε τιμή που ξεκινά από τα 22.400 ευρώ.