Η BMW έχει μακρά παράδοση στα οικολογικά μοντέλα. Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παρουσιάστηκε πριν από 40 χρόνια περίπου. Τη δεκαετία του 2000, η βαυαρική φίρμα έδωσε μεγάλη έμφαση τα υβριδικά μοντέλα ενώ το 2006 παρουσίασε μια λιμουζίνα που καίει υδρογόνο. Ήταν η BMW Hydrogen 7 με κυψέλες υδρογόνου.

Σήμερα, η BMW Σειρά 5 Gran Turismo αποτελεί μια μελλοντική πρόταση με οικογενειακό χαρακτήρα που βρίθει σε τεχνολογικές καινοτομίες.

Το σημείο στο οποίο ξεχωρίζει είναι ότι το μεγάλο σεντάν μοντέλο μπορεί να κινείται με υδρογόνο. Πρόκειται για ένα ακόμη εναλλακτικό καύσιμο του μέλλοντος, το οποίο μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια και έπειτα τροφοδοτεί τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που σύμφωνα με την βαυαρική φίρμα θα αποδίδει 245 ίππους.

Η αποθήκευση του υδρογόνου γίνεται σε μια μακρόστενη κυλινδρική δεξαμενή . Το μεγάλο ατού του μοντέλου είναι η μεγάλη του αυτονομία που στην συγκεκριμένη περίπτωση της 5 Grand Turismo εξασφαλίζει τα 500 χιλιόμετρα. Οι συγκεκριμένες κυψέλες καυσίμου έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Toyota.