Την εγκατάσταση του συνόλου των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων σε ένα κτίριο προωθεί το υπουργείο Οικονομικών στο πλαίσιο της πλήρους αυτονόμησης της Γενικής Γραμματείας.

Παράλληλα προωθούνται και υλοποιούνται μία σειρά από παρεμβάσεις αναδιάρθρωσης και βελτίωσης των φορολογικών και τελωνειακών υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων οι οποίες σχετίζονται τόσο με την επιμόρφωση και το μισθολογικό καθεστώς των φοροελεγκτών , όσο και με την αναβάθμιση συστημάτων και διαδικασιών. Ειδικότερα, μέσα στο 2014 θα ολοκληρωθεί:

-Η ανάπτυξη συστήματος βαθμολογίου και προαγωγών των υπαλλήλων της ΓΓΔΕ.

-Η εκπαίδευση νέων ελεγκτών σε βασικό πρόγραμμα εκπαίδευσης και έμπειρων ελεγκτών σε εξειδικευμένα φορολογικά θέματα.

-Η διεύρυνση των αρμοδιοτήτων της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης και αναδιάρθρωση των Τμημάτων της, προκειμένου να επιτευχθεί η αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη λειτουργία αυτής.

-Η σύσταση στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων Ειδικής Αποκεντρωμένης Υπηρεσίας Προληπτικού Ελέγχου με Τμήματα που θα εδρεύουν σε έδρες Περιφερειών, τα οποία θα ασκούν τις αρμοδιότητες που μεταφέρθηκαν από το ΣΔΟΕ.

-Η λειτουργία 46 επιπλέον Τμημάτων Ελέγχων στις 61 ενισχυμένες ΔΟΥ, δεδομένης της ενίσχυσης αυτών με ελεγκτές βεβαίωσης και αναγκαστικής είσπραξης των εσόδων του κράτους.

-Η σταδιακή λειτουργία, μέσα στο 2014, τμημάτων επανεξέτασης της υποδιεύθυνσης της υπηρεσίας εσωτερικής επανεξέτασης.

-Η ολοκλήρωση και εφαρμογή του MIS (Σύστημα Διοικητικής Πληροφόρησης).

-Η αναδιάρθρωση των Περιφερειακών Τελωνειακών Υπηρεσιών μετά από την ολοκλήρωση της εφαρμογής του ICISnet στα Τελωνεία.

-Η δημιουργία σώματος επιθεωρητών REACH και CLP.