Μόλις σε τρία χρόνια η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, που παράγει και διακινεί στην αγορά την μπίρα Fix, κατόρθωσε να διαψεύσει τους αρχικούς της σχεδιασμούς και να αποκτήσει το 7% της αγοράς. Και δεδομένου ότι ώς τώρα δεν έχει τοποθετηθεί στην τουριστική αγορά, οι μέτοχοί της Ι. Χήτος και Ηλ. Γκρέκης εκτιμούν ότι στη διάρκεια του 2012 το μερίδιο του πιο παραδοσιακού σήματος της ελληνικής αγοράς θα ανέλθει στο 10%. Διεκδικεί στη διάρκεια των επόμενων τριών χρόνων – αν αυτές οι επιδόσεις της συνεχιστούν – τη δεύτερη θέση στην ελληνική αγορά, απειλώντας τη θέση της Ζυθοποιίας Μύθος. Παράλληλα, ερωτηθείς σχετικά, ο κ. Χήτος είπε πως πέρυσι η εταιρεία δεν προχώρησε σε μειώσεις μισθών κι ούτε σκοπεύει φέτος να αξιοποιήσει τη δυνατότητα που της παρέχει το νέο Μνημόνιο για μειώσεις μισθών. Αντίθετα, στο πρώτο δίμηνο του 2012 η εταιρεία αύξησε το προσωπικό της κατά 20 άτομα και το σύνολο των εργαζομένων της ανέρχεται στους 170 υπαλλήλους. Κι όλα αυτά ενώ η αγορά της μπίρας πέρυσι συρρικνώθηκε κατά περίπου 10% και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αντιστοιχούν στο περίπου 6%-7% της αγοράς, αν και κινούνται μάλλον πτωτικά.

Ειδικότερα, αν και το 2011 ήταν μια κακή χρονιά για πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία ήταν μία από τις – μάλλον – λίγες εξαιρέσεις. Το μερίδιό της υπερδιπλασιάστηκε, κι από 3% το 2010 ανήλθε στο 7%, ενώ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 115% κι ανήλθαν στα 25 εκατ. ευρώ. Ομως λόγω μεγάλων αποσβέσεων, αν και είχε EBIDA 3 εκατ. ευρώ, θα παρουσιάσει ζημιές. Αντιθέτως, φέτος ευελπιστεί ότι θα εμφανίσει κέρδη. Επίσης ολοκληρώθηκε η νέα επένδυση ύψους 15 εκατ. ευρώ, η οποία κρίθηκε αναγκαία από τον πρώτο χρόνο λειτουργίας της εταιρείας προκειμένου να καλυφθεί η υπερβάλλουσα – των σχεδιασμών της – ζήτηση του προϊόντος. Από την άλλη πλευρά, οι μέτοχοι της εταιρείας, θέλοντας να επιμερίσουν τους κινδύνους που ούτως ή άλλως κρύβει στην παρούσα φάση η ελληνική αγορά, έχουν δώσει έμφαση στην εξαγωγική της δραστηριότητα. Στόχος τους είναι στο επόμενο διάστημα η αξία των εξαγωγών τους να αντιστοιχεί στο 3%-4% των ετήσιων πωλήσεων.

Αναφορικά με την πολιτική τιμών, η διοίκηση της εταιρείας ανέφερε ότι θα συνεχίσει τις προσφορές που ούτως ή άλλως οδηγούν σε μειώσεις τιμών – έστω κι αν από τον περασμένο Φεβρουάριο οι μπίρες ανατιμήθηκαν κατά 2%-2,5%. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία άρχισε δειλά δειλά να δραστηριοποιείται στη συμβολαιακή γεωργία, σε περιορισμένες όμως ακόμη ποσότητες, και στόχος της είναι στα επόμενα χρόνια να προχωρήσει και στη δημιουργία βυνοποιείου – σήμερα μόνο η Αθηναϊκή Ζυθοποιία διαθέτει βυνοποιείο στην Ελλάδα.