Ο Γιουλ Μπρίνερ είχε μεγάλο ταλέντο στο να ανοίγει τα παράθυρα της ψυχής αν όχι όλων των γυναικών, τουλάχιστον κάποιων από εκείνες που έπαιξαν μαζί στις ταινίες. Οπως η Ινγκριντ Μπέργκμαν, με την οποία γνωρίστηκαν στα γυρίσματα της «Αναστασίας», της ταινίας για την αγνοούμενη κόρη του δολοφονημένου τσάρου Νικολάου Β’.

Από τότε έγιναν φίλοι και η Βικτόρια Μπρίνερ προσθέτει ότι «εκείνος την αγαπούσε πολύ κι εκείνη του το ανταπέδιδε. Το δείχνει άλλωστε και η φωτογραφία που της τράβηξε». Αναφέρεται στη λήψη της σουηδής ηθοποιού το 1961, σε ένα διάλειμμα από τα γυρίσματα της ταινίας «Σας αρέσει ο Μπραμς;», καθώς η Μπέργκμαν μοιάζει να παίζει κρυφτό μαζί του και να του χαμογελά μισοκρυμμένη πίσω από μια πόρτα ντυμένη με μια ρομπ ντε σαμπρ.

Οι περιπέτειες της ζωής του τον είχαν οδηγήσει από τη γενέτειρά του, το Βλαδιβοστόκ, προς την Κίνα, όπου ακολούθησε τη μητέρα του όταν εκείνη προσπαθούσε να εξασφαλίσει στους δυο τους τα προς το ζην κάνοντας καριέρα ως ηθοποιός και τραγουδίστρια. Παντρεμένος τέσσερις φορές, πατέρας τριών παιδιών και άλλων δύο υιοθετημένων, ο Γιουλ Μπρίνερ στράφηκε στη μελέτη της φιλοσοφίας για να δώσει απαντήσεις στον εαυτό του.

Αυτή η πτυχή του εαυτού του ήταν που του επέτρεπε την προσέγγιση των συμπρωταγωνιστριών του, οι οποίες ένιωθαν άνετα μαζί του, επιτρέποντάς του να φωτογραφίζει τα πορτρέτα τους. Η Γκρέις Κέλι είναι μια από αυτές στη φωτογραφία του 1965 με τίτλο «Η παπαρούνα είναι επίσης λουλούδι», καθώς το ευθύ βλέμμα της κοιτάζει τον θεατή με μια αμφίσημη αίσθηση μεταξύ αποφασισμένης και ευάλωτης ύπαρξης.

Οσο για την Οντρεϊ Χέπμπορν, οι επισκέπτες της έκθεσης «Γιουλ Μπρίνερ: Ενα φωτογραφικό ταξίδι» τη βλέπουν να απολαμβάνει τη ζωή τής κινηματογραφικής σταρ καθισμένη σε μια γόνδολα με φόντο το Γκραν Κανάλ της Βενετίας του 1965 και προστατευμένη στη σκιά του σκελετού των γυαλιών ηλίου που πλαισιώνουν το κοντό χτένισμά της. Και μαθαίνουν από τη Βικτόρια Μπρίνερ ότι ήταν νονά της και στενή φίλη της μητέρας της. Γι’ αυτό και την εντοπίζει σε ένα ελβετικό θέρετρο να παίζει με δυο τεριέ ξαπλωμένη σε μια σεζλόνγκ.

Ενώ η Ελίζαμπεθ Τέιλορ, σε πλάνο κοντά στην πισίνα της στη βίλα της στο Χόλιγουντ, επιτρέπει στον φίλο της Γιουλ να την πετύχει τη στιγμή που έχει αφεθεί στα παιχνίδια στο νερό με την κόρη της Λίζα. Με την ανάλογη φιλική διάθεση και σεβασμό ο Γιουλ Μπρίνερ πλησιάζει διακριτικά από το πλάι τη Σοφία Λόρεν, ξαπλωμένη στο κρεβάτι σε ένα πλάνο της ταινίας του 1957 «Σπίτι πάνω σε βάρκα», και την Τζόαν Κόλινς σε μια από τις πρώτες γκλάμορ πόζες της στο Χόλιγουντ του 1956.