Σε μια δύσκολη χρονιά, το 2011, με πολλά και σημαντικά γεγονότα από την Ελλάδα και το εξωτερικό – κυρίαρχα ήταν η κρίση του χρηματοπιστωτικού συστήματος, το καταστροφικό τσουνάμι στην Ιαπωνία, οι εξεγέρσεις στις αραβικές χώρες, τα φορολογικά μέτρα – η πλειονότητα των τηλεθεατών προτίμησε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega για να πληροφορηθεί τις εξελίξεις στο εσωτερικό και στη διεθνή σκηνή. Η θέση αυτή αποτυπώνεται και στις μετρήσεις της Nielsen Audience Measurement για το σύνολο του έτους που έδωσε στη δημοσιότητα το Mega. Το κανάλι της Μεσογείων αποκόμισε το 26,1% από την πίτα τηλεθέασης των κεντρικών δελτίων (Δευτέρα – Κυριακή) σημειώνοντας ταυτόχρονα 16 χρόνια πρωτιάς στους μέσους ετήσιους όρους (τα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον Απρίλιο 1992).

Ακολουθούν το Alter, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Mega, το οποίο παρά τα προβλήματα που αντιμετώπιζε διαμόρφωσε το ετήσιο μερίδιο των ειδήσεών του στο 17,9% και ο Antenna σε απόσταση αναπνοής με 17,6%, οι ειδήσεις του Alpha είχαν μέσο μερίδιο χρονιάς στο 16,4%, του Star 11,9%, του Σκάι 6,6% και της ΝΕΤ 6,3%. Τον Δεκέμβριο το Mega διατηρήθηκε στην κορυφή με εβδομαδιαίο μερίδιο 29,2%. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού επέλεγαν για την ενημέρωσή τους 1,1 εκατ. τηλεθεατές κατά μέσο όρο. Οι ειδήσεις του Antenna βελτίωσαν τη θέση τους καθώς το μερίδιο του κεντρικού δελτίου (Δευτέρα – Κυριακή) διαμορφώθηκε στο 23,5%, του Alpha ήταν 17,9%, του Star 12,6%, του Σκάι 6,8% και της ΝΕΤ (μετέδωσε δελτίο επτά ημέρες μέσα στον Δεκέμβριο) 5,2%.