ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΡΟΙΑ φτάνετε στο Ξηρολίβαδο από άσφαλτο. Διασχίστε όλο το χωριό μέχρι το τέλος του οροπεδίου για να μπείτε στον χωματόδρομο και το πευκοδάσος με πορεία δυτική. Για τα επόμενα χιλιόμετρα ακολουθείτε τις αριστερές διακλαδώσεις, μέχρι να βγείτε στα ξέφωτα και το πρώτο μεγάλο σταυροδρόμι, 14 χλμ. μετά το Ξηρολίβαδο. Το τοπίο θυμίζει μογγολική στέπα με απέραντα λιβάδια, λοφίσκους και οροπέδια. Στρίβετε δεξιά, κάτω από τα μαντριά, ακολουθώντας βόρεια κατεύθυνση. Βρίσκεστε σε υψόμετρο 1.700 και για 6 χιλιόμετρα ακόμα το τοπίο παραμένει το ίδιο, μέχρι να μπείτε σε ελατόδασος και να βρείτε την επόμενη διακλάδωση όπου θα στρίψετε δεξιά (εκεί υπάρχει ταμπέλα που δείχνει αριστερά προς Πέτρα). Σε 500 μ. θα συναντήσετε άσφαλτο. Κινηθείτε αριστερά (δεξιά για το χιονοδρομικό) κατηφορίζοντας προς το χωριό Κάτω Σέλι, όπου φτάνετε σε 2 χλμ. Στη βρύση στρίψτε αριστερά προς το «Ξενία Σελίου», γιατί ύστερα από αυτό ξεκινά κατηφορικός χωματόδρομος με ταμπέλα προς τη θέση Πριόνια και το χωριό Άνω Σέλι (14,5 χλμ. μέσα σε δάσος από έλατα και πεύκα). Αφού προσπεράσετε το Άνω Σέλι στρίψτε δεξιά. Ύστερα από 3,5 χλμ. το δάσος δίνει τη θέση του σε αλπικό τοπίο. Ακόμα 2 χιλιόμετρα και στα αριστερά σας αφήνετε τον οικισμό Μεγαρεμιώτικα Καλύβια, ενώ δεξιά σας θα δείτε το τέρμα του διπλού αναβατήρα των Τριών Πέντε Πηγαδιών. Το υψόμετρο εδώ είναι 2.000 και η θέα καταπληκτική προς την πεδιάδα και το Καϊμακτσαλάν. Σε άλλα 8 χιλιόμετρα κατηφορίζετε προς τη βάση των εγκαταστάσεων του χιονοδρομικού, περνώντας από το ορειβατικό καταφύγιο των Τριών-Πέντε Πηγαδιών και τη θέση Μπαλκόνι, με θέα στις πίστες.