Ο κ. Θεοφάνης Ε. Αποστολόπουλος, έμπορος τηλεπικοινωνιακού υλικού, γράφει για το Ταμείο Ασφαλίσεως Εμπόρων (ΤΑΕ): «Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα στο ΤΑΕ, οδός Ακαδημίας, για θεώρηση βιβλιαρίου ασθενείας. Κρατώ όπως πάντα το βιβλιάριο και την τελευταία ταχυπληρωμή.

Η υπάλληλος μου λέει ότι δεν μπορεί να υπογράψει αν δεν φέρω και την προηγούμενη ταχυπληρωμή, γιατί το computer δεν λειτουργεί επειδή κάνουν εκτυπώσεις ταχυπληρωμών σε ώρα εξυπηρέτησης ασφαλισμένων. “Ελάτε την επόμενη εβδομάδα”.

Στις 27/12/2006 πάω ξανά στο ΤΑΕ για να εισπράξω το εξής: “Θέλω όλες τις ταχυπληρωμές και το βιβλιάριο ενσήμων, γιατί δεν έχω computer. Μας τα έκλεισε το υπουργείο Οικονομικών λόγω ενοποίησης των Ταμείων” και με έστειλε για περισσότερες πληροφορίες στον διευθυντή. Ο κ. διευθυντής μού είπε τα ίδια· και στην ερώτησή μου “Ποιον ενημερώσατε;”, μου απαντά αφοπλιστικά. “Ούτε και εμείς το ξέραμε. Την Παρασκευή τα έκλεισαν και δεν τα ξανάνοιξαν”. Αυτός είναι ο σεβασμός προς τους ασφαλισμένους».