Με ποσοστά επί των εισπράξεων δέχτηκε να πάει από το Χόλιγουντ στο…

Μπρόντγουεϊ η Τζούλια Ρόμπερτς, όχι όμως και ο Ντέιβιντ Σουίμερ («Φιλαράκια»)

Όλοι στο Μπρόντγουεϊ. Αυτό είναι το σύνθημα που επικρατεί στο Χόλιγουντ. Και

μπορεί τα κινηματογραφικά πλατό να μην αδειάζουν, αλλά οι θεατρικές σκηνές

ολοένα και γεμίζουν με μεγάλα αστέρια που θέλουν να δοκιμάσουν την τύχη τους

και στο σανίδι. Οι κριτικοί φρίττουν και καταβαραθρώνουν. Οι θεατές

σχηματίζουν ουρές και καταχειροκροτούν και οι παραστάσεις στριμώχνονται στην

κορυφή του box office.

Στον δρόμο που χάραξε η Νικόλ Κίντμαν με το «Blue Room», ο Αλ Πατσίνο με τη

Μαρίζα Τομέι και τον Ντέιβιντ Στράθερν (τον πρωταγωνιστή της ταινίας του

Τζορτζ Κλούνι «Καληνύχτα και καλή τύχη») με τη «Σαλώμη» του Όσκαρ Ουάιλντ και

ο Ρίτσαρντ Τσάμπερλεϊν (ο ερωτευμένος πάστορας στα «Πουλιά πεθαίνουν

τραγουδώντας») με το μιούζικαλ «Ωραία μου κυρία» βαδίζει τώρα ο Ντενζέλ

Ουάσινγκτον, που δοκιμάζεται επί σκηνής ως «Ιούλιος Καίσαρας» του Σαίξπηρ. Το

φαρμάκι των κριτικών δεν ήταν αρκετό για να κρατήσει το κοινό μακριά από την

παράσταση.

Στη γωνία όμως περιμένουν οι ίδιοι ειδήμονες και την Τζούλια Ρόμπερτς, τον

Ντέιβιντ Σουίμερ και την Αμάντα Πιτ, που ο καθένας εντός ολίγου ετοιμάζει τη

δική του θεατρική εμφάνιση.

H πρεμιέρα της βραβευμένης με Όσκαρ, Τζούλιας, έχει οριστεί για τις 19

Απριλίου με το έργο «Τρεις μέρες βροχής» του Ρίτσαρντ Γκρίνμπεργκ, ενώ η

Αμάντα Πιτ – συμπρωταγωνίστρια του Τζορτζ Κλούνι στη «Syriana» – θα κάνει το

ντεμπούτο της τον Φεβρουάριο, με την κωμωδία του Νιλ Σάιμον «Ξυπόλητοι στο

πάρκο».

Το φαινόμενο έχει εξήγηση. «Ο μόνος τρόπος για να ξαναγεμίσουν τα θέατρα είναι

να ανέβουν στη σκηνή οι σταρ», υποστηρίζει η Όντρι Ρόιμπεν, εκπρόσωπος της

ένωσης κριτικών της Νέας Υόρκης. Το πείραμα, ωστόσο, μπορεί να έπεισε το

κοινό, όχι όμως και τους κριτικούς, που διατηρούν σοβαρές επιφυλάξεις για το

αποτέλεσμα του εγχειρήματος. «Όλοι ήθελαν να δουν τον Ντεντζέλ Ουάσινγκτον να

ερμηνεύει θεατρικούς ρόλους, διότι είναι μεγάλος σταρ, αλλά πρέπει να

παραδεχθούμε πως ο ρόλος του Ιουλίου Καίσαρα ήταν πάνω από τις δυνατότητές

του», συνεχίζει η κ. Ρόιμπεν.

Οι κριτικές όμως δεν φοβίζουν τους αστέρες να ανέβουν στο σανίδι. Όχι απλώς

επειδή έχουν συνηθίσει κάτι ανάλογο να συμβαίνει συχνά και στον κινηματογράφο,

αλλά και επειδή γνωρίζουν εκ των προτέρων πως η παράσταση θα έχει επιτυχία,

καθώς το κοινό «διψά» να τους δει από κοντά. Γι’ αυτό, εξάλλου, δεν αρκούνται

σε έναν παχυλό μισθό, αλλά διεκδικούν και ποσοστά επί των εισπράξεων, όπως η

Τζούλια Ρόμπερτς.