Μέχρι και χειροκροτήματα (πέρα από τα γέλια) στις σκοτεινές αίθουσες

εισπράττει η ταινία «Λούφα και παραλλαγή, Σειρήνες στο Αιγαίο» του Νίκου

Περάκη (αριστερά), ενώ ξεπέρασε και το ρεκόρ της «Πολίτικης κουζίνας» στο

πρώτο τετραήμερο προβολής της…

Με δυναμική να «χτυπήσει» 250.000 εισιτήρια από την πρώτη εβδομάδα προβολής

της (έκανε θριαμβευτικό «άνοιγμα» 175.000 εισιτηρίων τις τέσσερις πρώτες

ημέρες), που καμία άλλη φετινή ταινία δεν είχε, ούτε καν ο νέος «Χάρι Πότερ»,

άρχισε η προβολή της ταινίας «Λούφα και παραλλαγή, Σειρήνες στο Αιγαίο» του

Νίκου Περάκη.

Καμία χολιγουντιανή υπερπαραγωγή δεν κατάφερε να έχει αυτό το «γκελ» που

εμφανίζεται να έχει στους Έλληνες θεατές η νέα ταινία του Νίκου Περάκη – ένα

σίκουελ της πρώτης «Λούφας και παραλλαγής» που πριν από 20 χρόνια είχε γίνει

το σουξέ της εποχής με πάνω από 250.000 εισιτήρια. Συνταγές για την επιτυχία

δεν υπάρχουν, αλλά ο Νίκος Περάκης και οι παραγωγοί του φαίνεται πως κατάφεραν

να πολεμήσουν το Χόλιγουντ με τα ίδια του τα όπλα: διαφήμιση της ταινίας με

πλάγιο ή άμεσο τρόπο από τη στιγμή που στήθηκε η παραγωγή, μέχρι που βγήκε

στις αίθουσες – περίοδος κατά την οποία κατάφερε να είναι συνεχώς «θέμα».

«Δεν το περίμενα να έχει η ταινία τέτοια απήχηση στο κοινό. Φοβόμουν από το

γεγονός ότι φέτος η κινηματογραφική κίνηση στα ταμεία των κινηματογράφων είναι

πεσμένη κατά 20%» είπε χθες στα «NEA» ο Νίκος Περάκης.

Πού νομίζετε ότι οφείλεται αυτή η ανταπόκριση του κοινού;

«Δεν μπορεί να υποστηρίξει κανείς ότι ήταν το σωστό τάιμινγκ που της έδωσε

τέτοια ώθηση. Γιατί το θέμα με τα ελληνοτουρκικά και τα γεγονότα στα Ίμια δεν

είναι σημερινό».

Φαίνεται πως η επιτυχία οφείλεται στο γεγονός ότι οι φαντάροι της ταινίας

μιλούν νε την ίδια γλώσσα με τη σημερινή νεολαία – εξ ου και η μεγαλύτερη

απήχηση της νέας «Λούφας και παραλλαγής» παρουσιάζεται στο νεώτερο κοινό

(ακόμη και αν κρίθηκε από την αρμόδια επιτροπή ως ακατάλληλη για θεατές κάτω

των 17 ετών). «Πολύ θα ήθελα να έχω επιτύχει πράγματι σε αυτό το θέμα, γιατί η

ταινία στα νέα παιδιά απευθύνεται», λέει ο Νίκος Περάκης. «Επιπρόσθετο

ενδιαφέρον γι’ αυτή την ανταπόκριση του κοινού, συσχετίζεται με το γεγονός ότι

η φετινή πτώση των εισιτηρίων – μέχρι τώρα – στους κινηματογράφους είναι η

μεγαλύτερη εδώ και 15 χρόνια».

Το ξεκίνημα της νέας «Λούφας» στους κινηματογράφους δεν έχει ξαναγίνει για

ελληνική ταινία. Ακόμα και η «Πολίτικη κουζίνα» του Τάσου Μπουλμέτη, που τα

1.750.000 εισιτήριά της την έχουν φέρει πρώτη σε επιτυχία όλων των εποχών του

εγχώριου σινεμά, το πρώτο τετραήμερο είχε κόψει 100.000 εισιτήρια και οι

«Νύφες» του Παντελή Βούλγαρη που συνολικά έπιασαν τα 750.000 εισιτήρια, το

πρώτο τετραήμερο είχαν κόψει 62.000 εισιτήρια.

Το γεγονός ότι η ταινία αρέσει και περνάνε καλά οι θεατές, φαίνεται και από το

χειροκρότημά τους που συνοδεύει πολλές σκηνές της ή στο φινάλε.

Στο ζενίθ και την Πέμπτη

Την Πέμπτη, πρώτη ημέρα εξόδου της «Λούφας» στους κινηματογράφους, την είδαν

32.000 θεατές – νούμερο που δεν έχει ξαναγίνει από τότε που καθιερώθηκε η

Πέμπτη ως ημέρα πρεμιέρας των νέων ταινιών. Την Παρασκευή κόπηκαν 35.000

εισιτήρια, το Σάββατο 55.000 εισιτήρια και χθες, Κυριακή, υπολόγιζαν ότι

κόπηκαν 45.000 εισιτήρια.