Σημάδια… γήρανσης εμφανίζει η μικρή οθόνη. Στην πλειονότητα των νεώτερων

τηλεθεατών καταγράφηκε κάμψη στον χρόνο παρακολούθησης προγραμμάτων (αν και

στο σύνολο η ημερήσια τηλεθέαση αυξήθηκε κατά δύο λεπτά, από 259′ σε 261′), με

σημαντικότερη εκείνη στην ηλικιακή ομάδα 15-24 και ειδικά στους άνδρες που

αφιέρωσαν 15′ λιγότερα ημερησίως στην TV σε σχέση με πέρσι. Αντίθετα αυξήθηκε

ο χρόνος που αφιέρωσαν οι γυναίκες 45-64 ετών (κατά 12′). Σημαντική μείωση του

χρόνου που αφιερώνουν στη μικρή οθόνη εμφανίζουν και οι τηλεθεατές με υψηλή

μόρφωση (κατά 14′).

H έλευση του Νίκου Κακαουνάκη και το σίριαλ «Βέρα στο δεξί» στο Mega, η

μετακίνηση της Τατιάνας Στεφανίδου στον Antenna το μεσημέρι, δημιούργησαν νέα

δεδομένα και άλλαξαν την εικόνα στις αντίστοιχες τηλεοπτικές ζώνες συγκριτικά

με την προηγούμενη σεζόν, σύμφωνα με την επισκόπηση της AGB.

Ο Antenna βελτίωσε την εικόνα του κυρίως στις γυναίκες 15-24 ετών, λόγω

«Fame Story», είχε όμως απώλειες στην ομάδα που τον παρακολουθεί παραδοσιακά

(γυναίκες άνω των 65) λόγω της σειράς που ήρθε να χτυπήσει τη «Λάμψη» από το

Mega, τη «Βέρα στο δεξί».

Το Mega είδε θεαματική αύξηση του νεανικού γυναικείου κοινού (15-24

ετών) η οποία αποδίδεται από ερευνητές τής AGB Hellas στις εκπομπές «Κοινωνία

ώρα 8» και «Βέρα στο δεξί». H καθημερινή σειρά των Έλενας Ακρίτα-Γιώργου

Κυρίτση βελτίωσε και το μερίδιο του σταθμού στις γυναίκες άνω των 65 κατά

τρεις ποσοστιαίες μονάδες.

Ο Alpha, «το κανάλι με τους περισσότερους πειραματισμούς μέσα στη

σεζόν», κατά την AGB, με τις μεταδόσεις ποδοσφαιρικών αγώνων του

Σαββατοκύριακου διαμόρφωσε καλύτερη εικόνα στους άνδρες 25-64 ετών σε σχέση με

πέρσι. Περιορίστηκαν όμως οι τηλεθεάτριές του άνω των 65.

Το Star πέτυχε σημαντική άνοδο στα ποσοστά των παιδιών και των νέων

4-24 χρόνων. Στον αντίποδα είχε απώλειες στους 45 και άνω.

Το Alter είδε μόνον το ποσοστό στις γυναίκες άνω των 65 να βελτιώνεται.

H NET διατήρησε τις δυνάμεις της και εμφάνισε βελτιωμένο ποσοστό στους

άνδρες άνω των 65 και η ET1 κατέγραψε απώλειες – πλην των παιδιών.

Η πρόταση ελαφράς ψυχαγωγίας τού Alpha με την εκπομπή «Αυτό μας έλειπε» του

Σαββατοκύριακου επηρέασε θετικά τη συνολική τηλεθέαση της πρωινής ζώνης. Τις

καθημερινές, από την άλλη, η αύξηση των ψυχαγωγικών – ενημερωτικών μαγκαζίνο

του μεσημεριού (από δύο σε τρία) συνέβαλε στην αύξηση του συνολικού μεριδίου

(λόγω της εκπομπής «Αποκάλυψη τώρα»).

H Παπαρίζου την πρωτιά, η Εθνική τα σημεία

H Γιουροβίζιον μπορεί να ήταν το πρόγραμμα με την υψηλότερη τηλεθέαση (με

ρεκόρ 15ετίας), ωστόσο στις 10 επίλεκτες θέσεις κυριαρχούν μεταδόσεις

ποδοσφαιρικών αγώνων της Εθνικής. H εντυπωσιακή πορεία της, με αποκορύφωμα την

πρώτη θέση στο Euro, καθήλωνε τους τηλεθεατές στις μετέπειτα αναμετρήσεις της

για τα προκριματικά τού Μουντιάλ. H δυναμική της είναι τέτοια, ώστε η άλλοτε

κραταιά – από πλευράς τηλεθέασης – ποδοσφαιρική διοργάνωση Champion’s League,

στη σεζόν που μόλις έληξε, περιορίστηκε σε μία και μόνη εμφάνιση στο top 10 με

τον αγώνα-θρίλερ Λίβερπουλ – Ολυμπιακός (3-1).