Μεγάλες οι μάχες της ενημέρωσης, πολλοί και οι στρατηγοί που θα διεκδικήσουν

τα εύσημα της τηλεθέασης, απλώς θυμόμαστε αυτό που λέει ο λαός «όπου λαλούν

πολλοί κοκόροι…»

Ένα από τα πλέον αγαπημένα ετήσια τηλεοπτικά γεγονότα είναι το γαϊτανάκι των

μεταγραφών. Ιδίως όταν αυτές αφορούν τον τομέα στον οποίο δίνονται οι

σφοδρότερες μάχες, τον ενημερωτικό. Και μπορεί να μην αφορούν το

περιεχόμενο-αυτό ουδόλως τίθεται σε αμφισβήτηση-αλλά μόνο τους παρουσιαστές

και το τελετουργικό παρουσίασης, όμως δεν παύουν να είναι σφοδρότερες από

εκείνες που δόθηκαν ποτέ για την εξασφάλιση «αποκλειστικού» – αυτό όλο και

λιγότερο ενδιαφέρει.

Αντιθέτως, τα πρόσωπα των παρουσιαστών και οι συνδυασμοί μεταξύ τους

είναι που παθιάζουν.

Μετά το όνομα του Νίκου Ευαγγελάτου, το οποίο έδωσε ώθηση σε πλήθος σεναρίων

αναδιάταξης σε κανάλια, εκείνο του Νίκου Κακαουνάκη φαίνεται να ανανεώνει τις

συζητήσεις για το τοπίο της ενημέρωσης την επόμενη σεζόν. Και όχι μόνο αυτών,

είναι και του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου που βρέθηκε στον Alpha ύστερα από

πολύμηνα προξενέματα.

Με την αναδιάταξη στην κατάταξη της τηλεθέασης που έφερε το Mega κερδίζοντας

την πρώτη θέση από το δελτίο του Antenna και καθιερώνοντας το μοντέλο του

πολυπρόσωπου δελτίου, στο οποίο η παρουσιάστρια απλώς συντονίζει, η «τράπουλα»

με τους βαλέδες και τις ντάμες τής παρουσίασης πήρε φωτιά.

Ανεξαρτήτως της κριτικής η οποία μπορεί να γίνεται στο είδος των

δελτίων που ανέδειξε τον Νίκο Ευαγγελάτο, δεν παύει να θεωρείται ισχυρός στον

τομέα του. Επιπλέον αίγλη μάλιστα έχει προσθέσει στο πρόσωπό του και το

μυστήριο των μελλοντικών καθηκόντων του σε μια τηλεοπτική επιχείρηση όπου έχει

πιάσει τα μεγάλα πόστα ο Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος όπου βρέθηκε μέχρι

σήμερα διεκδίκησε τη μοναδικότητα.

Το γεγονός ότι παρά την αλλαγή του προσώπου της παρουσιάστριας το

δελτίο ειδήσεων του Mega παρέμεινε σταθερά σε προβάδισμα είναι ένδειξη ότι

τόσο το ίδιο το τελετουργικό της παρουσίασης όσο και το «lead in» που

προσφέρει η σειρά «Βέρα στο δεξί» – η τηλεθέαση με την οποία προικίζει το

δελτίο που ακολουθεί – θεωρούνται από τα βασικά στοιχεία της επιτυχίας.

Και μπορεί να του έχει μείνει καημός του Χατζηνικολάου ένα γερό «lead in»,

αλλά το μοντέλο της πολυπρόσωπης παρουσίασής του είναι μάλλον επιβεβλημένο. Το

έχει άλλωστε δοκιμάσει, έχοντας τότε τον Νίκο Κακαουνάκη σταθερό συνομιλητή σε

τηλεπαράθυρο του δελτίου του. Για την ακρίβεια τον είχε αποσπάσει από το

δελτίο του Ευαγγελάτου, που επίσης είχε καθιερώσει το είδος της παρουσίασης με

διάλογο. Μόνιμοι μάλιστα συμπαρουσιαστές προσθέτουν και επιπλέον ρόλους στο

καθημερινό επεισόδιο της ενημέρωσης, ανάλογα με τον τηλεοπτικό τους χαρακτήρα.

Και του Νίκου Κακαουνάκη είναι ξεχωριστός, με προσόν τη «λαϊκή» εκφορά του

δημοσιογραφικού λόγου.

Αυτό ήταν που έδινε και στο δελτίο του Mega, στο οποίο είχε αναλάβει ρόλο

μόνιμου συνομιλητή με την εκάστοτε παρουσιάστρια, ένα στοιχείο πρόκλησης.

Αποκαλώντας κυρ Αλέξη, για παράδειγμα, τον Αλέξη Παπαχελά ή κυρία Όλγα την

Όλγα Τρέμη έμοιαζε να «τσαλακώνει» τα κοστούμια της παρουσίασης. Φαίνεται πως

αυτό ακριβώς κάνει τον Νίκο Κακαουνάκη ανάρπαστο σε μία τηλεοπτική αγορά η

οποία επενδύει στον ψυχαγωγικό λαϊκισμό.

Ας όψεται η τηλεθέαση

Παρά τον καβγά με τον Νίκο Χατζηνικολάου, ο οποίος στάθηκε η αιτία να

αποχωρήσει ο Νίκος Κακαουνάκης από το δελτίο του Alpha, παρά τα πικρά λόγια

που ξεστόμισε ο εις για τον άλλον πληροφορίες θέλουν τους δυο τους να

επαναπροσεγγίζονται. Για να είμαστε πιο ακριβείς, οι ανάγκες του σκληρού

ανταγωνισμού να επιβάλουν στον Χατζηνικολάου επανεξέταση του θυμού του για τον

Κακαουνάκη, την ώρα που οι φήμες φτάνουν να διογκωθούν τόσο που να θέλουν

ακόμη και τον δεύτερο να αποχωρεί από την ομάδα του Mega. Ελάχιστα μπορεί να

εκπλήξει πλέον η τηλεόραση. Όλοι οι δυνατοί συνδυασμοί έχουν γίνει.

Ανεξαρτήτως του πώς θα διαμορφωθούν τελικώς οι «θίασοι» της παρουσίασης,

εκείνο που παραμένει ως γεγονός είναι ότι η μεγάλη μάχη είναι εκείνη της

ενημέρωσης.