Προς το παρόν θα παρακολουθούμε ριάλιτι τσιτώματος, αργότερα μπορούν να

μπαίνουν οι άνθρωποι και σε μηχανές του κιμά, έτσι κι αλλιώς για κρέας τούς

έχει το είδος της τηλεόρασης

Είστε μια χρυσή μετριότητα, ελάτε σε εμάς και θα σας κάνουμε βασίλισσα! Και

πώς μια γυναίκα-μετριότητα(!) γίνεται βασίλισσα; Διά της εξωτερικής εμφάνισης.

Να περπατάς και να τρίζει η γης ή η σιλικόνη, αλλά δεν πειράζει.

Έτσι διαφημίζει το καινούργιο της ριάλιτι η Ρούλα Κορομηλά από το «Όλε» στο

Star, θέτοντας το «ιδεολογικό» πλαίσιο του εγχειρήματος που δεν είναι άλλο από

το ρατσιστικό ότι οι άνθρωποι χωρίζονται κατά την εμφάνισή τους σε «μέτριους»

ή σπουδαίους ή ό,τι άλλο. Και φυσικά, έχουν σπεύσει ενδιαφερόμενες.

Είναι γεγονός ότι μια πρωινάδικη εκπομπή είναι απολύτως συνεπής με τον εαυτό

της όταν διοργανώνει ένα ριάλιτι του είδους. Τι σας πουλάμε καθημερινώς,

κυρίες μου; Όνειρα! Εσώρουχα για κορμιά παραδεισένια. Πώς θα τα βάλετε αν δεν

τα διαθέτετε; Γλιτώστε το ρεζιλίκι, διότι περί ρεζιλικίου πρόκειται όταν δεν

χωράτε σε παιδικό νούμερο κιλοτάκι και δεν έχετε τσίτα τις καμπύλες, πατημένα

πενήντα και μπείτε στον τόρνο. Τι άλλο να σας απασχολεί στη ζωή, εκτός από τις

ρυτίδες άλλωστε!

Σε λίγο «εορτάζεται» η Ημέρα της Γυναίκας (8 Μαρτίου), ακόμη μία ημέρα

από αυτές που ο πολιτισμός έχει αφιερώσει στα είδη εν κινδύνω – τη φώκια, τον

λευκό καρχαρία κτλ. – και η εν λόγω διαφήμιση βγήκε στην ώρα της. H εκπομπή

τιμά αυτό το ανθρώπινο είδος, το γυναικείο, που οφείλει στον εξελιγμένο

πολιτισμό μας την απόλυτη θυματοποίησή του. Και βάζει ένα χεράκι επιπλέον.

Ουδείς περιμένει από τέτοιου είδους εκπομπές να σηκώσουν τη σημαία του

φεμινισμού. Κάθε άλλο. Πρόκειται για εκπομπές που αποθεώνουν τον άγριο

καταναλωτισμό, εις εκ των κινητηρίων μοχλών του οποίου είναι η σεξουαλικότητα,

ιδίως η γυναικεία. Ως εμπόρευμα, ως ανταλλακτική αξία για τις προσφορές των

αρσενικών, που είναι το χρήμα και η δύναμη.

Σαν τη ζουμπουρλή και νόστιμη κυρία, πενήντα ετών κατά δήλωσή της, που θέλει

να μπει στον τόρνο της εκπομπής για να χάσει «τοπικό» πάχος, να ανορθώσει το

στήθος της. Τα έλεγε με το χαμόγελο της ελπίδας όλα αυτά, όρθια μπροστά στην

Κορομηλά για να βλέπουμε και εμείς τα «προβλήματα» της εμφάνισης. Και γιατί να

υποστεί το ρεκτιφιέ; Γιατί έφυγε ο σύζυγός της επειδή πάχυνε…

Σχόλιο της παρουσιάστριας μετά την αποχώρηση της κυρίας; «E, υπάρχουν και

μερικοί άνδρες που αγαπούν το κρέας στη γυναίκα».

Ευτυχώς που έχετε έτοιμη την απάντηση σε τέτοιους άνδρες και βοηθάτε

και τις κυρίες θύματά τους να τους τη δώσουν. Τους φτιάχνετε το κρέας.

Το πιο ακριβό μοσχαρίσιο φιλέτο στην Ιαπωνία είναι αυτό που προέρχεται από

μοσχάρια τα οποία μεγαλώνουν με μασάζ. Ειδικοί… μασέζοι μοσχαριών τα τρίβουν

ολημερίς για να ‘ρθει να γίνει το κρέας τους λουκούμι. Αφού τα σφάξουν, κάθε

φιλετάκι μοσχοπουλιέται. Μέχρι να σφαχτεί, το ζωντανό ζει ζωή χαρισάμενη

βέβαια, αλλά γιατί δεν έχει νου και γνώση τι το περιμένει. Το μοσχάρι.

Πάντως, το ριάλιτι του «Όλε» θα προσφέρει επιπλέον απολαύσεις στο

φιλοθεάμον κοινό. Θα παρακολουθούμε μέσω της κάμερας τη μεταμόρφωση των

κρεάτων. Μήπως μετά να παρακολουθήσουμε και πόσο θα πιάσουν στην «αγορά»;

Έχουμε συνηθίσει τόσο τη φρίκη, που μας φαίνεται πολύ φυσικό να υφίστανται όλα

αυτά διάφορες κυρίες μπροστά στον φακό για να κερδίσουν τη «βασιλεία» που τους

υπόσχεται, αλήθεια ποιος; Ποιος χαρίζει την ευτυχία και – κυρίως – ποιος

χαρίζει αξιοπρέπεια και αυτοπεποίθηση; Αλλά η τηλεόραση ριάλιτι, η τηλεόραση

που έχει μετατρέψει τον άνθρωπο σε προϊόν – και δεν θα σταματήσουμε να το λέμε

-, έχει στόχο τη διάλυση των ανθρώπινων συστατικών μας. H πνευματικότητα και η

σκέψη θεωρούνται ήδη γραφικά και ξεπερασμένα ανθρώπινα πεδία, εκείνο που

μετράει είναι πόσο «πουλάει» η εικόνα.

Μποτοξαρισμένοι, ανορεκτικοί Φρανκενστάιν

H εκπομπή μοιάζει να λέει στις κυρίες «απενοχοποιηθείτε», αλλά μόνο ως προς

το θέμα των πλαστικών επεμβάσεων στην εμφάνισή σας, που μέχρι χθες ήταν

ταμπού, γιατί ως προς την ίδια την εμφάνισή σας πρέπει να παραμείνετε απολύτως

ενοχοποιημένες. Όσο για το τι θεωρείται «ομορφιά», είναι τα μέτρα του

Προκρούστη μιας βιομηχανικής μόδας που θέλει να μετατρέψει τις ανθρώπινες

φυλές σε μποτοξαρισμένους, ανορεκτικούς Φρανκενστάιν. Και το χειρότερο είναι

ότι αυτός ο «πολιτισμός» της σιλικόνης επιβάλλει στις γυναίκες τον ρόλο του

θύματος, ανεξαρτήτως οποιασδήποτε άλλης επιτυχίας τους σε οποιονδήποτε άλλο

τομέα. E, τουλάχιστον στον τομέα της ομορφιάς την έχουν στο χέρι, έτοιμη να

μετατραπεί σε «μοσχάρι» για να σωθεί από τις ρυτίδες.