Νέα κέντρα μέσω των οποίων θα παρέχονται πλέον τηλεφωνικά οι περισσότερες
υπηρεσίες του ΟΤΕ, λειτουργούν από χθες σε όλη την Ελλάδα.
Πρόκειται για τα Κέντρα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης με πανελλαδικό αριθμό κλήσης
«134» (θα καλείται χωρίς χρέωση), τα οποία θα λειτουργούν κατά τις εργάσιμες
ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή) από τις 8 π.μ. έως τις 9 μ.μ. για να
εξυπηρετούν τους συνδρομητές, οι οποίοι δεν θα χρειάζεται πλέον να
επισκέπτονται τα υποκαταστήματα του ΟΤΕ.
Μέσω των συγκεκριμένων κέντρων οι συνδρομητές του ΟΤΕ θα μπορούν να ζητούν,
μεταξύ άλλων, την παροχή νέου τηλεφώνου (το κόστος της νέας σύνδεσης ανέρχεται
σε 15.000 δρχ.), τη μεταφορά του τηλεφώνου τους από μια περιοχή σε άλλη
(15.000 δρχ.), την προσωρινή διακοπή της λειτουργίας του (5.000 δρχ.) ή την
αλλαγή του αριθμού του (6.000 δρχ.).
Επίσης, θα μπορούν να ενημερώνονται για την ένδειξη του μετρητή χρέωσης του
τηλεφώνου τους, καθώς και για τις υπηρεσίες των ψηφιακών κέντρων του ΟΤΕ, να
ζητούν τον εντοπισμό των κακόβουλων κλήσεων και να δηλώνουν την αλλαγή της
διευθύνσεώς τους.
Το μεγαλύτερο από τα Κέντρα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης του ΟΤΕ εγκαινίασε χθες
στην Αθήνα ο γενικός διευθυντής Εμπορικών Θεμάτων του Οργανισμού, κ.
Παναγιώτης Καργάδος.







