To bz4x είναι η έκφραση της ηλεκτροκίνησης για την Toyota, που λανσάρει την ανανεωμένη εκδοχή του. Το νέο μοντέλο κερδίζει στον τομέα της αυτονομίας, της προοδευτικής σχεδίασης και του εξοπλισμού. Nα σημειωθεί ότι το bZ4X έχει κερδίσει το στοίχημα των πωλήσεων όντας από τα πέντε κορυφαία μοντέλα με τις υψηλότερες πωλήσεις στην κατηγορία του σε όλη την Ευρώπη ενώ οι πρόσφατες αλλαγές του – σε επίπεδο μπαταριών κ.ά. – θα του δώσουν ακόμη μεγαλύτερο αβαντάζ σε μια αγορά που κατακλύζεται από ισχυρούς παίκτες ιδίως εξ Ανατολών και κυρίως λόγω της κινεζικής παρουσίας με νέα μοντέλα, που θα κάνουν δύσκολη τη ζωή και των Ιαπώνων. Σε κάθε περίπτωση το bZ4X έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ως ένα αυθεντικό SUV, κοινώς βρίσκεται στην καρδιά της δημοφιλούς κατηγορίας που πουλάει… τρελά!

Στο ιαπωνικό μοντέλο, με το ευρύχωρο σαλόνι του, οι επιβάτες όπως και ο οδηγός έχουν στη διάθεσή τους μια νέα κεντρική κονσόλα και ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, ενώ στάνταρ είναι η οθόνη του infotainment μεγέθους 14 ιντσών. Στο φρεσκαρισμένο μοντέλο έχουν γίνει νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το αμάξωμα με το εργοστάσιο να αναφέρει ότι το bZ4X προσφέρει μειωμένα επίπεδα θορύβου και κραδασμών. Στο πιο κυρίαρχο σημείο που είναι η ηλεκτροκίνηση, το bz4x προσφέρεται σε εκδόσεις μπαταριών, σε τρεις ιπποδυνάμεις έως 343 ίππους. Η πρώτη και η μικρότερη έχει χωρητικότητα 57,7 kWh και συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 167 ίππων, ενώ η δεύτερη και μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 73,1 kWh αποδίδει 224 άλογα ή 343 άλογα στην τετρακίνητη έκδοση με τους 2 ηλεκτροκινητήρες. Εξαιρετική και η αυτονομία του, όπου σύμφωνα με τον κύκλο WLTP αγγίζει τα 573 χιλιόμετρα. Οταν η μπαταρία χρειαστεί φόρτιση μπορεί να γίνει από τον νέο ενσωματωμένο φορτιστή  22 kW (έκδοση High), την ώρα που η μέγιστη ισχύς φόρτισης (DC) παραμένει στα 150 kW. Σύμφωνα με την ελληνική αντιπροσωπεία το νέο μοντέλο κοστίζει στη χώρα μας από 39.990 ευρώ (χωρίς κάποια κρατική επιδότηση) και αφορά την έκδοση με τους 167 ίππους.