Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι η μεγαλύτερη βασική πύλη εισόδου για τα Βαλκάνια και ως εκ τούτου η γεωστρατηγική σημασία είναι τεράστια. Το λιμάνι ελέγχεται κατά 67% από την κοινοπραξία SEGΤ, στην οποία το 67% των μετοχών έχει η Beltera του Ιβάν Σαββίδη και το 33% η Terminal Link – θυγατρική του γαλλικού ναυτιλιακού κολοσσού CMA CGM. Ωστόσο η πλευρά Σαββίδη ελέγχει συνολικά λίγο πάνω από το 50% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ. Ειδικότερα, εκτός του 44,9% που ελέγχει μέσω της Beltera απέκτησε και το 5,91% του μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της Εταιρείας, «αμυνόμενος» στη δημόσια πρόταση που κατέθεσε τον Ιανουάριο η LEONIDSPORT BV του Ομίλου Ντρέιφους, η οποία τελικά απέκτησε μόλις το 2,5% των μετοχών της ΟΛΘ ΑΕ. Συνολικά η Beltera ελέγχει το 72,91% των μετοχών του ΟΛΘ, ενώ η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ & ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΕ το 7,27%.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







