Η ναυτιλιακή κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα λόγω των επιθέσεων στα πλοία των ανταρτών Χούθι και η ανάγκη να επιλεγεί η μεγαλύτερη διαδρομή μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας συνέβαλαν στην αύξηση του αριθμού των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που αναπτύσσονται στη γραμμή Ασίας – Ευρώπης. Μέσα σε μόλις δύο χρόνια οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών πρόσθεσαν 2,26 εκατ. teu επιπλέον χωρητικότητα στην εμπορική γραμμή Ασίας – Ευρώπης, ανεβάζοντας τον συνολικό στόλο στη συγκεκριμένη διαδρομή σε 7,8 εκατ. teu, μέγεθος που αντιπροσωπεύει το 24,4% του παγκόσμιου στόλου, σύμφωνα με τα στοιχεία της Alphaliner, και είναι η διαδρομή με την περισσότερη χωρητικότητα από οποιαδήποτε άλλη του παγκόσμιου θαλάσσιου εμπορίου. Πριν από δύο χρόνια το ποσοστό ήταν 20,8%. Πάντως, παρά το γεγονός ότι ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ εκτίμησε ότι η ναυτιλιακή κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα πλησιάζει στο τέλος της, οι ναυτιλιακές εταιρείες επιμένουν ότι είναι ακόμη νωρίς για επιστροφή στην Ερυθρά Θάλασσα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ