Η αλήθεια είναι ότι πιο σέξι από τον νέο ΚΟΚ είναι η κόντρα Οικονόμου – Κυρανάκη. Και για την ακρίβεια, τα επιχειρήματα με τα οποία ο πρώην υφυπουργός Μεταφορών προσπαθεί να πείσει ότι στο επίμαχο ζήτημα των ημερών έχει δίκιο εκείνος και όχι ο διάδοχός του. Ως γνωστόν, ο Βασίλης Οικονόμου προωθούσε ρύθμιση με την οποία θα επιτρέπεται η είσοδος των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, κάτι με το οποίο διαφωνεί ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης, προκαλώντας την μήνι των ταξιτζήδων και την πρόσφατη 48ωρη απεργία τους χάρις στην οποία ανέπνευσε η πόλη. Ο πρώην, λοιπόν, είπε ότι είχε αποφασιστεί η είσοδος των έμφορτων ταξί στις λεωφορειολωρίδες, με «δικλίδα ασφαλείας» σχετική μελέτη του ΟΟΣΑ – η οποία όμως δεν έχει εκπονηθεί! Είπε, επίσης, ότι από άλλη μελέτη του ΟΟΣΑ προκύπτει πως τα 8 στα 12 οχήματα που κινούνται στις λεωφορειολωρίδες είναι ΙΧ, κάτι που φυσικά αναδεικνύει την ανάγκη να εφαρμοστεί καθολικά ο νόμος και ουδόλως αποδεικνύει πως καλώς κινούνται εκεί τα 3 στα 12 οχήματα που είναι ταξί. Είπε, τέλος, ότι είναι λυπηρό που ένας νέος βουλευτής φέρεται τόσο αλαζονικά, αντίθετα μ’ εκείνον που είναι 25 χρόνια στο κουρμπέτι και συμφωνεί με έναν άλλο βετεράνο του κλάδου, τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ Θύμιο Λυμπερόπουλο, για τον οποίο ο Κυρανάκης είναι «κομπλεξικός».

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







