Τι θα έκαναν οι πολίτες-καταναλωτές κάποιας χώρας εάν ξαφνικά διαπίστωναν πως δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν τις πληρωμές με τις τραπεζικές κάρτες τους και δεν είχαν πρόσβαση στους λογαριασμούς τους, επειδή είχε διακοπεί η σύνδεση με το Internet; Τι θα έκανε η νέα γενιά στην περίπτωση ενός γενικευμένου και παρατεταμένου μπλακάουτ, όπως αυτό που έπληξε πρόσφατα την Ιβηρική, κάτι που θα σήμαινε πως δεν θα είχε πρόσβαση στα δημοφιλή και αναπόσπαστα από την καθημερινότητά της social media; Και τι μέτρα μπορούν να λάβουν οι κυβερνήσεις, τόσο για να αποτρέψουν τέτοια περιστατικά όσο και για να τα διαχειριστούν στην περίπτωση που εκδηλωθούν, χωρίς να προκληθούν μεγάλες κοινωνικές αναταράξεις και η ζωή των πολιτών – νέων και μεγαλύτερων – να συνεχιστεί με όσο το δυνατό πιο φυσιολογικούς ρυθμούς;

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







