Περίπου το 70% των νέων της γενιάς Ζ (γεννημένοι από το 1996 και μετά) παραδέχεται ότι βλέπει περισσότερο περιεχόμενο που σχετίζεται με ένα αθλητικό γεγονός παρά την ίδια την απευθείας μετάδοσή του. Αυτή η τάση αναπτύσσεται ραγδαία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά στο YouTube, όπου έχει αυξηθεί η θέαση αθλητικών βίντεο μέσα από τις έξυπνες τηλεοράσεις.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







