Πίσω από τον τίτλο της «γιορτής» ή της «συνάντησης», οι εκθέσεις βιβλίων κρύβουν συχνά τις εμπορικές τους προθέσεις, που φαινομενικά είναι ασύμβατες με την ιερότητα της τυπωμένης σελίδας ή την τρυφερή προσδοκία του αναγνώστη. Οι εκθέτες πληρώνουν ενοίκιο για τη θέση που καταλαμβάνουν και το κάνουν περιμένοντας να κλείσουν συμφωνίες, να κάνουν πωλήσεις, να αυξήσουν την απήχησή τους. Ταυτόχρονα όμως οι εκθέσεις βιβλίου έχουν και έναν άλλο χαρακτήρα, πιο ορατό και πιο προσπελάσιμο: αυτόν της μεσαιωνικής γιορτής ή της πολύχρωμης ανατολίτικης αγοράς.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ