Η Μύκονος γεμίζει όλο και περισσότερο, καθώς πλησιάζουμε προς τον Αύγουστο. Ενα πολύχρωμο, πολύβουο πλήθος κυκλοφορεί στα στενά, γραφικά δρομάκια, βγάζει αναμνηστικές φωτογραφίες με τον αγαπημένο πελεκάνο, δοκιμάζει νοστιμιές στα εστιατόρια και τις ταβέρνες, διασκεδάζει στα μπαράκια μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Υπέροχες, ξένοιαστες διακοπές για χιλιάδες «ανώνυμους» τουρίστες, ημέρες χαλάρωσης και εκτυφλωτικής λάμψης για τους οικονομικά ισχυρούς που φθάνουν με πολυτελείς θαλαμηγούς. Ηλιοθεραπεία και κολύμπι στα beach bars, καλό φαγητό, βόλτες, διασκέδαση στους ρυθμούς κορυφαίων DJs και shopping. Μεγάλα ονόματα της μόδας έχουν ανοίξει exclusive boutiques στο ξακουστό νησί του Αιγαίου, ενώ… αυξάνονται και πληθύνονται τα pop-up-stores. Στο «Nammos Village» είναι οι καλύτερες και πολυτελέστερες boutiques όπως και pop-up-stores. Ο οίκος Dolce & Gabbana έβαλε τη σφραγίδα του σε ένα λαμπερό cocktail party στο «Luisa Beach». Οι φίλοι της boutique «Luisa» είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τις νέες προτάσεις του φημισμένου ιταλικού οίκου με τα χαρακτηριστικά λευκά, μπλε και ασπρόμαυρα prints.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ