Παγιδευμένοι στην αρνητική διαφήμιση κινδυνεύουν να βρεθούν στον ΣΥΡΙΖΑ. Διότι επιχείρησαν να χρησιμοποιήσουν ένα θέμα που απασχολεί όλη την ελληνική κοινωνία, δηλαδή το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας, στην καμπάνια για την επανεκλογή του Αλέξη Τσίπρα στην ηγεσία του κόμματος στις 15 Μαΐου, προσδίδοντάς της χαρακτηριστικά εθνικών εκλογών (για να μην πω «κοινωνικής επανάστασης» και κατηγορηθώ για ειρωνεία). Για να σας δώσω και μια εικόνα, το πρώτο σποτ της καμπάνιας που ετοίμασε η Κουμουνδούρου βγήκε χθες στον αέρα και ξεκινώντας με ένα κοντινό πλάνο σε έναν λογαριασμό ρεύματος αναφέρει «για το ακριβότερο ρεύμα στην Ευρώπη, για τα υπερκέρδη 1,5 δισ. των εταιρειών ρεύματος στις δικές μου πλάτες. 15 Μαΐου ψηφίζουμε όλοι. Τους στέλνουμε πίσω τον λογαριασμό». Η προτροπή αυτή συνοδεύεται με πλάνο του πρωταγωνιστή να βάζει τον λογαριασμό του σε έναν φάκελο και να τον κλείνει, σαν ψηφοδέλτιο. Πάλι καλά που δεν λέει ότι θα του τον πληρώσει ο Τσίπρας, δηλαδή.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ