Ενα δίκαιο και εθνικά ολοκληρωμένο σύστημα εκπαίδευσης πρέπει πρώτιστα να εξασφαλίζει ίσες δυνατότητες σε όλους τους απόφοιτους λυκείου. Με γνώμονα αυτή την αρχή, η πρόσβαση στην ανώτατη εκπαίδευση με τον τρόπο ο οποίος εδραιώθηκε και εξελίχθηκε ιδιαίτερα μετά τη μεταπολίτευση παρείχε ουσιαστικές προοπτικές κοινωνικής ανόδου και προσωπικής εξέλιξης σε μεγάλο τμήμα της νέας γενιάς. Η μεταλυκειακή και ανώτερη εκπαίδευση, ιδιαίτερα σε τεχνικές ειδικότητες, αναπτύχθηκαν σε μικρότερο βαθμό, γεγονός το οποίο δεν πρέπει να μας εκπλήσσει αν λάβουμε υπόψη το μικρό ποσοστό συμμετοχής της βιομηχανίας, και ιδιαίτερα της τεχνολογικά εξελιγμένης παραγωγικής οικονομίας στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ