Εάν σκοπεύεις να απευθύνεις διάγγελμα, είτε απευθείας – αδιαμεσολάβητα, καθώς λέμε – είτε διά του νομικού σου εκπροσώπου, καλό είναι να τσεκάρεις πρώτα ότι απευθύνεσαι σε χρυσόψαρα. Σε ακροατήριο με μνήμη χρυσόψαρου. Εντάξει, το target GROUP σου μπορεί να θυμάται τι έφαγε σήμερα το πρωί ή πού στρίβει για να πάει στη δουλειά του (ειδάλλως θα σβήσει από τη μνήμη του αυθημερόν και το δικό σου διάγγελμα), αλλά σίγουρα θα είναι καταστροφικό να διατηρεί σε κάποιο συρτάρι του εγκεφάλου του τι συνέβη πριν από έναν μήνα, πριν από ένα έτος ή πριν από δέκα – και αναμφίβολα θα είναι ολέθριο να μην έχει πετάξει προ πολλού στα σκουπίδια την παλιατζούρα που μάζωξε πριν από είκοσι ή και περισσότερα. Οχι, τέτοιοι ρακοσυλλέκτες πληροφοριών δεν είναι μονάχα ανεπιθύμητοι· είναι κι επικίνδυνοι.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ