Στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Δημοτικής Αστυνομίας και των παρεχόμενων υπηρεσιών της προχωρά ο Δήμος Αθηναίων, προκειμένου να εξαλειφθούν οι «ουρές» στις υπηρεσίες του και οι πολίτες να εξυπηρετούνται με ασφάλεια απ’ όπου βρίσκονται. Από χθες οι μόνιμοι κάτοικοι Αθηνών μπορούν με λίγα κλικ να αιτηθούν και να παραλάβουν ηλεκτρονικά την κάρτα στάθμευσής τους. Αυτή η πρωτοβουλία έρχεται μετά την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας του σύγχρονου ολοκληρωμένου πληροφοριακού συστήματος κάλυψης επιχειρησιακών αναγκών, την ανάπτυξη της εφαρμογής για έξυπνες συσκευές αγοράς χρόνου στάθμευσης (MyAthenspass), αλλά και της πλατφόρμας για την ηλεκτρονική υποβολή ενστάσεων (https://eenstasi.cityofathens.gr/eEnstasi/). Με την προσθήκη των δύο νέων υπηρεσιών, για απόκτηση νέας κάρτας ή ανανέωση υφιστάμενης, δίνεται πλέον η δυνατότητα σε χιλιάδες πολίτες που δικαιούνται κάρτα μόνιμου κατοίκου σε συγκεκριμένους χώρους ελεγχόμενης στάθμευσης να την εκδίδουν και να την ανανεώνουν ηλεκτρονικά, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτούν τη διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας όπως γινόταν μέχρι τώρα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ







