Οι βιτρίνες στην Κηφισιά είναι «ντυμένες» με κόκκινα, λευκά και χρυσαφένια χρώματα. Φίλοι οι οποίοι κατοικούν σε ένα από τα πιο όμορφα προάστια της Αθήνας μού έλεγαν ότι τα καταστήματα, τουλάχιστον τα πιο πολλά από αυτά, έχουν κατεβασμένα ρολά. Οι πανάκριβες, exclusive boutiques οι οποίες φιλοξενούν διεθνείς, αγαπημένους (για βαριά πορτοφόλια) οίκους (Valentino, Saint Laurent, Gucci, Etro, Stella McCartney) έχουν «σκεπάσει» τις βιτρίνες τους με τα λεγόμενα στόρια ασφαλείας όπως και τα μαζικά, φθηνά καταστήματα. Οι οικονομικές αλυσίδες που λατρεύουν οι γυναίκες. Φωτογραφίσαμε κάποια καταστήματα που έχουν «ανοιχτές» τις βιτρίνες τους. Οι ιδιοκτήτες τους έχουν φροντίσει να τις στολίσουν γιορτινά, ενώ σε κάποιες υπάρχουν βίντεο που «δείχνουν» τις κολεξιόν (διαδικτυακές πάντα), έτσι όπως παρουσιάστηκαν από τους διάσημους designers στο εξωτερικό. Οι περισσότεροι παρακολουθούν όλα αυτά που γίνονται στον χώρο της μόδας μέσω Διαδικτύου. Τι θα γίνει όμως με τα ρούχα της ερχόμενης σεζόν; Τις προηγούμενες χρονιές, οι ανοιξιάτικες και καλοκαιρινές κολεξιόν ήταν πανέτοιμες την περίοδο των Χριστουγέννων. Ιδιαίτερα οι resorts collections. Τώρα όλα βρίσκονται σε μια αναμονή…

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ