Στην πιο δύσκολη χρονιά που αντιμετώπισε τις τελευταίες δεκαετίες (και) ο αθλητισμός ελέω κορωνοϊού, τα ερασιτεχνικά τμήματα «χτυπήθηκαν» απίστευτα από την κρίση, ενώ μην ξεχνάμε και τις τεράστιες απώλειες που είχαν από την οικονομική… αιμορραγία λόγω του ότι οι αγώνες των ποδοσφαιρικών ΠΑΕ έγιναν χωρίς θεατές, άρα δεν υπήρχε και το σταθερό έσοδο του εκάστοτε ερασιτέχνη από τα εισιτήρια.
Η δυναμική του Ολυμπιακού όμως κράτησε όσο το δυνατόν πιο ψηλά – και πάλι – τα ερασιτεχνικά του τμήματα, όπως κάνει σταθερά εδώ και μία δεκαετία τουλάχιστον, με μοναδική συνέπεια που δεν συναντάται σε κανένα άλλο σωματείο ανά την επικράτεια.
Η επόμενη χρονιά είναι ορόσημο για τα ερασιτεχνικά τμήματα, καθώς είναι ακόμη άγνωστο εάν (και πόσες) θα διεξαχθούν οι ευρωπαϊκές διοργανώσεις και με ποια μορφή.
Συνεπώς, ο σχεδιασμός αυτή τη στιγμή είναι στα σπάργανα και θα πρέπει να κατασταλάξει λίγο η κατάσταση για να φανεί το πού θα είναι ανταγωνιστικός ο Ολυμπιακός και στην Ευρώπη, διότι για την Ελλάδα είναι αυτονόητο.
Ας μη λησμονεί κανείς ότι εφέτος οι δύο ομάδες του πόλο (ανδρών και γυναικών), καθώς και η ομάδα βόλεϊ των γυναικών, χτίστηκαν όχι μόνο για τα ελληνικά δεδομένα (όπου έκαναν περίπατο) αλλά με κύριο στόχο την ευρωπαϊκή διάκριση.
Και οι τρεις αυτές ομάδες είχαν τα φόντα όχι απλώς να φτάσουν στις τελικές φάσεις των ευρωπαϊκών διοργανώσεων, αλλά να διεκδικήσουν με αξιώσεις τα τρόπαια, και αυτό μόνο τυχαίο δεν ήταν.
Οι τρεις ξένοι μεγάλοι παίκτες του πόλο (Μάρο Γιόκοβιτς, Στέφαν Μίτροβιτς και Ιβάν Μπουλιούμπασιτς) που έκανε δώρο στην ομάδα ο Βαγγέλης Μαρινάκης φυσικά ήταν για την Ευρώπη αφού στο πρωτάθλημα – και χωρίς αυτούς δεν θα έχανε το νταμπλ η ομάδα.
Ακριβώς για αυτό η οικονομική «ζημιά» του ερασιτέχνη Ολυμπιακού ήταν πολύ μεγάλη εφέτος, διότι δεν μπόρεσε να διεκδικήσει τα τρία ευρωπαϊκά τρόπαια για τα οποία είχε «χτίσει» τις συγκεκριμένες ομάδες – και μιλάμε για ένα ιδιαίτερα σεβαστό ποσό.
Ομως και τη νέα χρονιά η εγγύηση ανθρώπων όπως ο Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Μιχάλης Κουντούρης δίνουν τη σιγουριά ότι ο Ολυμπιακός θα είναι και πάλι πρωταγωνιστής.







