Σε επαφές με τις ασφαλιστικές εταιρείες για επίτευξη συμφωνίας βρίσκεται το υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων ώστε να ενημερώνεται ο καταναλωτής με απόλυτη διαφάνεια για τις αυξήσεις που καλείται να πληρώσει στο συμβόλαιό του. Αυτό ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Πάνος Σταμπουλίδης, σημειώνοντας ότι στόχος είναι οι καταναλωτές να δουν να αποτυπώνεται από την ασφαλιστική η αιτιολογία της αύξησης. Σχετικά με τις καταγγελίες που δέχεται η γραμμή 1520, ανέφερε ότι εκτός από θέματα τιμών και επάρκειας για μάσκες, αντισηπτικά κ.λπ. υπήρξαν καταγγελίες για τραπεζικά και ασφαλιστικά προϊόντα, αλλά ο όγκος αυτών των καταγγελιών δεν είναι αυξημένος σε σχέση με το διάστημα πριν από τον κορωνοϊό.

Vidcast: Στα Σχοινιά