Ψηφίζει για τα βραβεία της αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, που πλέον αριθμεί 8.464 μέλη, από το 1997. Από την εποχή δηλαδή που συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τον Γκορ Βερμπίνσκι και τον Βιμ Βέντερς (στο ντοκιμαντέρ του τελευταίου «Willie Nelson at the Teatro»). Eκτοτε η πορεία του είναι μόνο ανοδική, καθώς ως διευθυντής φωτογραφίας βρέθηκε στο σκηνοθετικό πλατό των Βέντερς (τρεις φορές), Τζέιμς Μάνγκολντ (τέσσερις, ανάμεσά τους το «Walk the line», όπου γνώρισε τον Χοακίν Φίνιξ), Τζoρτζ Κλούνεϊ («Αι ειδοί του Μαρτίου», «Μνημείο ανδρών») και φυσικά του Αλεξάντερ Πέιν. Το «Πλαγίως» του 2004 παραμένει μια ξεχωριστή στιγμή στη φιλμογραφία τους, όπως και η «Νεμπράσκα», για την οποία το 2013 κέρδισε την υποψηφιότητα στα Oσκαρ. Φέτος ήταν υποψήφιος για τα BAFTA με το «Κόντρα σε όλα» του Μάνγκολντ (υποψηφιότητα για Οσκαρ καλύτερης ταινίας), μια αναδρομή στο 1965, όταν η Ford αποφασίζει να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που θα κερδίσει τη Ferrari στις «24 ώρες του Λε Μαν», με τον σχεδιαστή Κάρολ Σέλμπι (Ματ Ντέιμον) και τον οδηγό Κεν Μάιλς (Κρίστιαν Μπέιλ). Μιλήσαμε μαζί του τηλεφωνικά στο Λονδίνο, μία ημέρα μετά την τελετή των βρετανικών βραβείων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ