Ποιος είπε ότι για να γυμναστεί κανείς και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής του χρειάζονται… πλούτη και παλάτια, που λέει και το τραγούδι; Ξεχάστε τις πανάκριβες συνδρομές των γυμναστηρίων· αυτή η δικαιολογία πλέον δεν υπάρχει. Απλά φορέσετε τα αθλητικά σας και να βγείτε για προπόνηση, με λίγα χρήματα ή ακόμα και δωρεάν. Ορίστε μερικές απλές επιλογές:
Τρέξτε (ή περπατήστε)
Εννοείται ότι θα βάζαμε αυτό πρώτο, το «Τρέχω» διαβάζετε! Χρειάζεστε μόνο άνετα ρούχα και παπούτσια. Οι επιλογές σας μπορούν να είναι πολλές: από τους δρόμους της γειτονιάς σας και το πάρκο της περιοχής μέχρι τον πιο κοντινό σας στίβο. Οι τελείως πρωτάρηδες ή όσοι πραγματικά δεν θέλετε να τρέξετε επιλέξτε το δυναμικό περπάτημα. Η αερόβια αυτή άσκηση θα σας βοηθήσει να ενεργοποιήσετε τον οργανισμό σας και θα σας γυμνάσει χωρίς να το καταλάβετε.
Κολυμπήστε
 Μια ανέξοδη επιλογή για την εκγύμναση του σώματος είναι η κολύμβηση σε πισίνα ή και στη θάλασσα. Ειδικότερα στη χώρα μας, που ο καιρός βοηθάει σε αρκετές περιοχές για άνετη προπόνηση κατά τα 3/4 του έτους. Να μη μιλήσουμε για την πρόσβαση στη θάλασσα. Η κολύμβηση είναι ιδανική επιλογή για άτομα που έχουν ταλαιπωρηθεί από τραυματισμούς στο παρελθόν, καθώς το σώμα υποβάλλεται σε λιγότερη καταπόνηση.
Βρείτε γυμναστήρια
χαμηλού κόστους
 Μπορεί πριν από δέκα χρόνια ένα ετήσιο πρόγραμμα στο γυμναστήριο να κόστιζε 400 ευρώ, ωστόσο μπορεί κανείς να βρει γυμναστήρια ακόμη με ετήσια συνδρομή κάτω των 50 ευρώ. Σε πολλές περιοχές υπάρχουν και δημοτικά γυμναστήρια με ελάχιστη συνδρομή. Η επιλογή του γυμναστηρίου είναι κατάλληλη για όσους έχουν περιορισμένο χρόνο να διαθέσουν, ενώ υπάρχει η δυνατότητα επανακαθορισμού του προγράμματος εκγύμνασης, με τη βοήθεια του γυμναστή, ανάλογα με το επίπεδό σας.
Διαλέξτε υπαίθρια γυμναστήρια
 Αν η επιλογή του γυμναστηρίου σε συνδυασμό με το ανοιχτό περιβάλλον μοιάζει ιδανική για εσάς, τότε θα μπορέσετε να βελτιώσετε το σώμα σας χρησιμοποιώντας τα υπαίθρια γυμναστήρια που έχουν κατασκευαστεί σε πολλά σημεία από τους δήμους. Η χρήση τους είναι δωρεάν και εκεί θα βρείτε τα περισσότερα από τα όργανα που θα χρησιμοποιούσατε σε ένα κλειστό γυμναστήριο. Το μόνο που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι η απουσία γυμναστή και ο καθορισμός συγκεκριμένου προγράμματος άσκησης, συνεπώς θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για την αποφυγή τραυματισμών.
Κάντε… e-γυμναστική
Μια απλή αναζήτηση στο YouTube θα σας φέρει χιλιάδες βίντεο με προγράμματα εκγύμνασης για να ακολουθήσετε αυτό που σας ταιριάζει. Πατήστε play και ακολουθήστε τις οδηγίες των γυμναστών. Από το κινητό σας, εξάλλου μπορείτε να κατεβάσετε δεκάδες δωρεάν εφαρμογές που θα σας βοηθήσουν να προπονηθείτε, να χάσετε βάρος και να πετύχετε τους στόχους σας.
 
Γραφτείτε σε μια ομάδα
Ομάδες δρομέων, γκρουπ γυμναστικής, σύλλογοι χορού, τμήματα γιόγκα και ένα σωρό άλλα. Υπάρχουν δεκάδες επιλογές για κάποιον που πραγματικά θέλει να γυμναστεί ανέξοδα.
Η αίσθηση της ομάδας σάς δίνει μεγαλύτερο κίνητρο για να είστε συνεπείς, το ίδιο και οι φιλίες που ενδεχομένως να αναπτύξετε συμμετέχοντας σε κάτι ομαδικό.
Παίξτε
Πότε ήταν η τελευταία φορά που παίξατε μπάσκετ, ποδόσφαιρο; Το παιχνίδι δεν είναι μόνο για τα παιδιά, προσέξτε όμως: δεν έχετε ούτε την ευλυγισία, ούτε την αντοχή που είχατε όταν ήσασταν μικροί. Με το μαλακό. Και μη σας νοιάζει για την ικανότητά σας. Δεν χρειάζεται να είστε πρωταθλητές για να κάψετε θερμίδες, ε; Επίσης, αν έχετε παιδιά εσείς ή φίλοι και συγγενείς σας, παίξτε όσο περισσότερο μπορείτε μαζί τους. Ειδικά τα μικρότερα είναι… αεικίνητα και θα σας εξουθενώσουν, αλλά θα δείτε ότι θα το ευχαριστηθείτε!