Δεν μπορείς σε ένα SUV που διαθέτει γερμανικά γονίδια, σχεδίαση από κουπέ dna , άρτιες τεχνολογικές καινοτομίες, άνεση και ταξιδιάρα «ψυχή» κάτω από το καπό να μην του προσδώσεις κολακευτικά σχόλια, έχοντας διανύσει αρκετά εκατοντάδες χιλιόμετρα, μικτού, ελληνικού χιλιομετρικού ” κοκτέιλ” όταν μάλιστα σε επιστρέφουν ατσαλάκωτο. Το νέο Taigo ήρθε ευχάριστα να συμπληρώσει την πληθωρική γκάμα της VW με διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία (ιδίως στο πίσω τμήμα), ταμένο στα οικογενειακά καθήκοντα, που θα εκτιμηθεί από τους πολυσχιδείς μπαμπάδες με πολλές μεταφορικές ανάγκες!
Στο νέο VW Taigo 1.5 TSI 150PS DSG μας γοήτευσε το σπορ λουκ του – ιδίως οι κουπε γραμμές του στο πίσω τμήμα – και το “διαμαντάκι” μοτέρ των 1,5 λίτρων που δεν χαρίζει … κάστανα στους αυτοκινητοδρόμους αλλά κάνει σκόντο στην κατανάλωση καυσίμου.
Και επειδή η ευρυχωρία είναι το παν στα SUV μοντέλα οικογενειακών προδιαγραφών οι Γερμανοί το προίκισαν με το έμπειρο …μάτι τους, με όλα τα καλούδια σε τεχνολογία, κονφόρ και εξοπλισμό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο εσωτερικό του Taigo βασίζονται στην επιτυχημένη διαχρονικά συνταγή με τα σκληρά πλαστικά αλλά και τη συναρμογή που είναι πολύ υπεράνω κριτικής. Ο οδηγός έχει σύμμαχο το σύστημα πολύμεσων στο κέντρο του ταμπλό όπου εμφανίζεται σε μία οθόνη αφής 8 ιντσών με ευανάγνωστα γραφικά ενώ στα ατού του σημειώστε και το πολυλειτουργικό τιμόνι. Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων είναι άμεση και εύκολη στη χρήση, με γρήγορη απόκριση και συνδεσιμότητα μέσω Android Auto ή Apple CarPlay.

Ο χώρος του VW Taigo 1.5 TSI 150PS DSG είναι αρκετά ικανοποιητικός για τέσσερις επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών, που κυμαίνεται από 440 έως 1222 λίτρα (με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα), είναι αρκετά γενναιόδωρος για τα δεδομένα της κατηγορίας του.
Το Taigo, φέρει κάτω από το αεροδυναμικό σχεδιαστικά καπό του, βενζινοκινητήρα 150 ίππων τεχνολογίας TSI που πρωταγωνιστούν οι επιδόσεις: Για την επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 8,2 δευτ., ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 212 χλμ./ώρα. Στα θετικά του τεχνολογικά στοιχεία συγκαταλέγεται το σύστημα ACT (Active Cylinder Management) που απενεργοποιεί, εφόσον το επιτρέπουν οι συνθήκες τους δυο από τους τέσσερις κυλίνδρους του βενζινοκινητήρα, για λόγους οικονομίας χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση.

Η παραπάνω λειτουργία αποτυπώνεται στη μέση κατανάλωση καυσίμου, η οποία με ήπιους ρυθμούς οδήγησης ήταν 6,5 λίτρα/100 χλμ. ( Euro 6-εκπομπές C02 132 γρ./χλμ.).
Εξαιρετικό στη χρήση το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, το οποίο μας απέδειξε, ότι μπορεί να εκτελεί τις αλλαγές με τον πιο ομαλό τρόπο. Η ανάρτηση έχει εξαιρετική ρύθμιση παντρεύοντας την άνεση και τις σπορ πινελιές, ώστε να στηρίξει το δυναμικό χαρακτήρα του Taigo και τους 150 ίππους. Πληθωρική και η γκάμα με τα πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Προσφέρει στον προαιρετικό του εξοπλισμό ημιαυτόνομη οδήγηση, με ταχύτητα έως 210 χλμ./ώρα, χάρη στο IQ.DRIVE Travel Assist.

Ανάμεσα στα στάνταρ συστήματα υποβοήθησης του Taigo, ανήκουν το σύστημα παρακολούθησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών City Emergency Braking και Lane Assist. Λίγα μοντέλα αυτής της κατηγορίας προσφέρουν τόσο υψηλό επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, άνεσης και ασφάλειας.

Στο δια ταύτα, το νέο μοντέλο κερδίζει τις εντυπώσεις του οδηγού, επιλογή που θα μπει πολύ ψηλά στη λίστα των επιλογών των υποψήφιων αγοραστών, που όπως προαναφέραμε φέρει ένα ταλαντούχο μοτέρ που φροντίζει να κάνει όλα τα χατίρια, χωρίς θυσίες και μια εργονομική καμπίνα που ξεχωρίζει σε άνεση, ποιότητα και τεχνολογία.