Δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να περνούν τα Χριστούγεννα με τους φίλους και την οικογένειά τους, καθώς υπάρχουν κι εκείνοι που εργάζονται τις ημέρες αυτές προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους ανθρώπους που απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι αεροσυνοδοί που αποκαλύπτουν ποιες είναι οι χειρότερες συνήθειες των επιβατών που προκαλούν τα νεύρα του πληρώματος κατά τη διάρκεια των πτήσεων.

Οι δύο τύποι ταξιδιωτών και πώς μπορούν να γίνουν ο «εφιάλτης» του πληρώματος

Έχοντας κατά νου αυτά τα δεδομένα, μια αεροσυνοδός αποκάλυψε ότι η χειρότερη εμπειρία της έχει να κάνει με τους «ενοχλητικούς» επιβάτες κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων. Σύμφωνα με τη Saya, υπάρχουν δύο τύποι ταξιδιωτών στις διακοπές – αυτοί που είναι ενθουσιασμένοι που επιστρέφουν στο σπίτι τους για τις διακοπές και οι ενοχλητικοί που είναι πολύ αγενείς και γκρινιάρηδες.

«Το χειρότερο πράγμα για εμένα είναι κατά τη διάρκεια των εορτών όταν οι επιβάτες ταξιδεύουν με φίλους και παίρνουν την πρωτοβουλία να μεθύσουν και να γίνουν αντιπαθητικοί επειδή…. εεε, είναι Χριστούγεννα» λέει επικρίνοντας, από τη μία, την υπερβολική συμπεριφορά τους, η οποία όμως γίνεται εξαιρετικά κουραστική όταν εκείνη, όπως και οι συνάδελφοί της, δεν βρίσκονται σε αντίστοιχα καλή διάθεση, λόγω του ότι πρέπει να δουλεύουν τέτοιες μέρες.

Η Saya λέει ότι όσοι πίνουν ένα ποτό παραπάνω πριν από την πτήση τους ή όταν αγοράζουν ποτά από το καροτσάκι του αεροσκάφους συχνά γίνονται απερίσκεπτοι και ενοχλητικοί απέναντι στο πλήρωμα. Η πρώην αεροσυνοδός ζητάει από τους επιβάτες να προσέχουν περισσότερο τη συμπεριφορά τους την περίοδο των γιορτών.

Συνεχίζοντας, ενημέρωσε ότι οι επιβάτες που είναι ήδη μεθυσμένοι κατά τη διάρκεια της πτήσης λαμβάνουν προφορική προειδοποίηση και τους κόβεται το αλκοόλ για το υπόλοιπο της πτήσης. Εάν ένας επιβάτης συνεχίσει να είναι ενοχλητικός, θα μετακινηθεί σε άλλη θέση, εάν υπάρχει, και ο πιλότος θα ειδοποιήσει την ασφάλεια.