Έχοντας να επιδείξει μια αξιοζήλευτη, πολύχρονη εμπορική πορεία – εβδομήντα ετών! – και με «διαβατήριο» τα 12 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, η νέα γενιά Transporter δεν χρειάζεται συστάσεις. Το νέο επαγγελματικό μοντέλο που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1949, τοποθετείται με τον πιο ολοκληρωμένο τρόπο στη νέα τεχνολογική εποχή, διατηρώντας αλώβητα τα στοιχεία της πρακτικότητας ( και κυρίως του χώρου φόρτωσης) και των αποδοτικών κινητήρων.

Στην πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση η VW έδωσε προτεραιότητα στα τεχνολογικά εφόδια του μοντέλου. Μπορεί να συνδέεται online, φέρει πλειάδα από ψηφιακές πληροφορίες ενώ διαθέτει αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης. Πέρα από τη νέα σχεδίαση, ο οδηγός έχει τριγύρω του ένα πλήρως ψηφιοποιημένο περιβάλλον, με τον πιο σύγχρονο πίνακα οργάνων, το σύστημα πολυμέσων κ.α.

Για παράδειγμα, το συστήματα πολυμέσων (infotainment) συνδέεται με μια ηλεκτρονική online μονάδα σύνδεσης (OCU ή Online Connectivity Unit) με ενσωματωμένη μια κάρτα eSIM. H OCU αποτελεί τo κοινό σημείο αναφοράς για ένα νέο φάσμα λειτουργιών και υπηρεσιών που βασίζονται στο διαδίκτυο και είναι ομαδοποιημένες κάτω από τις επωνυμίες «We Connect» και «We Connect Plus». Από το νέο τεχνολογικό οπλοστάσιο δεν λείπει και οι φωνητικές εντολές που μπορεί να δώσει ο οδηγός στο νέο Transporter 6.1, όπως στο σύστημα πλοήγησης.

Με πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης

Το δεύτερο πεδίο στο οποίο ξεχωρίζει το νέο επαγγελματικό μοντέλο είναι τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, όπως το σύστημα υποβοήθησης λωρίδας , Lane Assist, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (Park Assist), που υποβοηθά την είσοδο και την έξοδο από τους χώρους στάθμευσης και η υποβοήθηση τρέιλερ (Trailer Assist). Ιδιαίτερα χρήσιμο είναι το σύστημα Rear Traffic Alert που προειδοποιεί ηχητικά εάν υπάρχουν οχήματα, πεζοί ή ποδηλάτες που πλησιάζουν πλευρικά το όχημα αλλά και το Cross Wind Assist, το οποίο σταθεροποιεί αυτόματα το μοντέλο στην περίπτωση πλευρικών ανέμων. Προσφέρεται σε εκδόσεις βαν, Μultivan (επταθέσιο), εκδόσεις εννέα θέσεων, και σε Chassis – για μετασκευές.

Πρακτικότητα στο μάξιμουμ

Στον πρακτικό χώρο φόρτωσης, έχει προβλεφθεί ένας νέος τρόπος φόρτωσης για ιδιαίτερα μακριά αντικείμενα που μπορούν πλέον να σπρωχτούν κάτω από το διπλό κάθισμα από την πλευρά του συνοδηγού και αυξάνει το μέγιστο μήκος του χώρου φόρτωσης από τα 2.450 στα 2.800 χιλιοστά και στην έκδοση με το μεγαλύτερο μεταξόνιο από τα 2.900 στα 3.300 χιλιοστά. Θα προσφέρεται με κινητήρες πετρελαιοκινητήρες δύο λίτρων σε τρεις εκδόσεις ισχύος: 110, 150 και 199 ίππους.

Οι εκδόσεις με τους 150 και 199 ίππους μπορούν να συνδυαστούν με το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION. Το Transporter 6.1 αναμένεται στην Ελλάδα το Νοέμβριο.