Κάποιες γυναίκες είναι πιο ευαίσθητες και υποφέρουν συχνά πυκνά από μυκητιάσεις. Αφού ξεκαθαρίσεις μέσω εξετάσεων ότι δεν έχει εξασθενήσει το ανοσοποιητικό σου και ότι δεν έχεις κάποιο θέμα με το σάκχαρό σου, που ενοχοποιούνται σχετικά, μπορείς να μειώσεις τις πιθανότητες που τις προκαλούν, προσέχοντας κάποια πράγματα στην καθημερινότητά σου. Τι μπορείς να κάνεις;

Εφόσον παίρνεις αντιβιοτικά φρόντισε να προστατεύεσαι π.χ. τρώγοντας παράλληλα γιαούρτι. Γενικότερα απέφυγε να κάνεις τον γιατρό και να αγοράζεις μόνη σου αντιβιοτικά. Συζήτησε το θέμα με τον γυναικολόγο σου εάν χρησιμοποιείς αντισυλληπτικά με υψηλή περιεκτικότητα σε οιστρογόνα ή και σκευάσματα για κολπικές πλύσεις ή κολπικά σπρέι, δεδομένου ότι μπορούν να διαταράξουν την ισορροπία των βακτηριδίων στον κόλπο σου, αφαιρώντας μερικά από τα καλά βακτήρια, που βρίκονται εκεί για να καταπολεμούν λοιμώξεις.

Έτσι ή αλλιώς να φοράς εσώρουχα που αναπνέουν, κατά προτίμηση βαμβακερά, που δεν συγκρατούν τη θερμότητα ή την υγρασία και διατηρούν την ευαίσθητη περιοχή πιο στεγνή.

Φρόντισε να φοράς άνετα ρούχα, που δεν πιέζουν το σώμα σου, κι απέφυγε τα εφαρμοστά τζιν, φούστες, εσώρουχα, κολάν, καλσόν κ.ο.κ., που είναι υπερβολικά στενά.

Απέφυγε τα αρώματα στα γυναικεία προϊόντα, που χρησιμοποιείς, είτε αφορούν σαπούνια και σπρέι, είτε ταμπόν και μαντιλάκια.

Απέφυγε τα τζακούζι, τα χαμάμ και τα λουτρά εάν δεν είσαι σίγουρη ότι ακολουθούν τους κανόνες υγιεινής.

Άλλαξε αμέσως τυχόν βρεγμένα ρούχα μετά το γυμναστήριο ή μαγιό μετά την κολύμβηση.

Κατά την έμμηνο ρήση άλλαζε συχνά ταμπόν και εσώρουχα.

Προμηθεύσου κολπικά υπόθετα γαλακτοβακίλλων για την αποκατάσταση και τη διατήρηση της υγιούς χλωρίδας, που μπορείς να χρησιμοποιείς δυο φορές την εβδομάδα, τα οποία ενδυναμώνουν την άμυνα της ευαίσθητης περιοχής και σε προστατεύουν από τον κίνδυνο μυκητιάσεων και φλεγμονών. Η υγεία της ευαίσθητης περιοχής είναι σημαντική για μια γυναίκα, οπότε για να μην... τρέχεις εκ των υστέρων, λειτούργησε προληπτικά. Καταφθάνει και το καλοκαίρι.