Γιόρτασες κι εφέτος όπως τους έπρεπε τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, καταναλώνοντας χωρίς ενοχές θερμιδοφόρα πιάτα, γλυκά και αλκοόλ στα καλέσματα και στις εξόδους, αλλά τώρα καθώς νιώθεις φουσκωμένη, ήρθε ή ώρα, είτε το παράκανες είτε όχι να επανέλθεις στο διατροφικό σου πρόγραμμα, και να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου. Υπάρχουν κάποια βήματα που αν τα υιοθετήσεις θα σε βοηθήσουν:


 

 

Μαζί με τα «ΝΕΑ Σαββατοκύριακο» που κυκλοφορούν εκτάκτως αυτήν την Παρασκευή 500 απλές, νόστιμες και πάνω απ’ όλα αγνές συνταγές για το οικογενειακό μας τραπέζι.

Η κουζίνα της «μαμάς» σε μία μοντέρνα έκδοση.

Από την κορυφαία ελληνίδα μαγείρισσα όλων των εποχών: Χρύσα Παραδείση!

H Χρύσα Παραδείση γεννήθηκε στη Σμύρνη της Μικράς Ασίας το 1910 και συγκαταλέγεται στις σημαντικότερες ελληνίδες δημιουργούς μαγειρικών και ζαχαροπλαστικών συνταγών. Ασχολήθηκε με τη μαγειρική από τη δεκαετία του 1940 μέχρι και το 1987, ταξιδεύοντας σε πολυάριθμους προορισμούς, σε Ελλάδα και εξωτερικό, για τη συλλογή γαστρονομικού υλικού. Η μεγάλη επιτυχία του έργου της οφείλεται στη δημιουργία συνταγών που διακρίνονται για τη σαφήνεια, την απλότητα, την ευκολία στην εφαρμογή τους και βασίζονται στην υγιεινή διατροφή. Συνεργάστηκε επί σειρά ετών με εφημερίδες, γυναικεία περιοδικά αλλά και το ραδιόφωνο, παρουσιάζοντας εκπομπές γαστρονομικού ενδιαφέροντος, ενώ τα βιβλία της έχουν κυκλοφορήσει, μεταξύ άλλων χωρών, στην Αμερική, την Αυστραλία και την Ιαπωνία.

Μαζί,

Σκέψεις για τη χρονιά που έρχεται

Αρθρα πολιτικών, ιστορικών και οικονομολόγων που εξασφάλισαν σε αποκλειστικότητα «ΤΑ ΝΕΑ», από το project «Syndicate», για τα σημαντικότερα γεγονότα του 2018 και τις τάσεις της νέας χρονιάς.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Για αρχή φρόντισε να μην καταναλώσεις άλλες πλούσιες σε λιπαρά, ανθυγιεινές τροφές. Εν ολίγοις περιόρισε τις θερμιδικές «βόμβες».

Έλεγξε το ψυγείο σου και κοίτα να το γεμίσεις με λαχανικά, φρούτα και γιαούρτια και προμηθεύσου τρόφιμα ολικής άλεσης.

Βάλε την άσκηση στο καθημερινό σου πρόγραμμα αυξάνοντας την εβδομαδιαία φυσική σου δραστηριότητα. Ξέχνα για λίγο το αυτοκίνητο, περπάτησε, τρέξε, κάνε διάδρομο ή και ότι άλλο σου αρέσει.

Άρχισε την ημέρα σου με πρωινό και μη παραλείπεις τα σνακ στο δεκατιανό και το απόγευμα.

Φάε πιο ελαφριά το βράδυ. Η σούπα είναι μια καλή επιλογή για να χορτάσεις και να μην πάρεις πολλές θερμίδες.

Κοιμήσου τις ώρες που χρειάζεσαι για να ξεκουραστείς, δηλαδή 7-8 ώρες, δεδομένου ότι η κακή  ποιότητα ύπνου επηρεάζει την απώλεια βάρους.

Μην ξεχνάς να ενυδατώνεσαι όπως πρέπει, πίνοντας νερό, χυμούς και καταναλώνοντας σούπες.

Καθώς οι γιορτές συνεχίζονται και νέα καλέσματα θα υπάρξουν αποδέξου εκείνα που θέλεις, αλλά λειτούργησε πιο ισορροπημένα π.χ. στα τραπέζια χτίζοντας διατροφικά σωστά το πιάτο σου με περισσότερα λαχανικά κ.ο.κ. Έτσι ή αλλιώς μην παρασυρθείς, κάνε το πρόγραμμά σου ανεξάρτητα από το τι θέλουν οι άλλοι, ενθυμούμενη ότι η σωστή διατροφή χαρίζει ευεξία, υγεία και μια καλύτερη ζωή.