Οικονομία Ελληνική Οικονομία

Κοροϊδία η μείωση στις ασφαλιστικές εισφορές

Το μέτρο της ασφαλιστικής ελάφρυνσης χιλιάδων μη μισθωτών (ελεύθερων επαγγελματιών, αγροτών, αυτοαπασχολούμενων γιατρών, μηχανικών και δικηγόρων) εξειδίκευσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε χθες η υπουργός Εργασίας Εφη Αχτσιόγλου.

Κοροϊδία η μείωση στις ασφαλιστικές εισφορές
Σχόλια
2 λεπτά

Ανθρακες αποδεικνύεται ο θησαυρός της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών που εξήγγειλε το υπουργείο Εργασίας.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ των Νέων, κατά την τελευταία τριετία, ελεύθεροι επαγγελματίες και επιστήμονες πληρώνουν το 70% του εισοδήματός τους σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές. Μάλιστα, περίπου 200.000 ελεύθεροι επαγγελματίες έκλεισαν τα βιβλία τους και δήλωσαν στην Εφορία περί το 1,5 δισ. ευρώ λιγότερα εισοδήματα από τότε που ψηφίστηκε ο νόμος Κατρούγκαλου το 2016!

Το μέτρο της ασφαλιστικής ελάφρυνσης χιλιάδων μη μισθωτών (ελεύθερων επαγγελματιών, αγροτών, αυτοαπασχολούμενων γιατρών, μηχανικών και δικηγόρων) εξειδίκευσε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που έδωσε χθες η υπουργός Εργασίας Εφη Αχτσιόγλου.

Συγκεκριμένα, η κυρία Αχτσιόγλου είπε ότι από την 1/1/2019 διατηρώντας την ελάχιστη εισφορά, μειώνεται η ασφαλιστική εισφορά για την κύρια σύνταξη:

1) Των ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοαπασχολουμένων κατά 33,3%, δηλαδή από 20% σε 13,33%.

2) Και των αγροτών, επίσης, κατά 33,3%, σε 12% από 18% που θα ήταν την 1/1/2019 (για τους αγρότες υπήρχε ένα μεταβατικό διάστημα το οποίο διαμορφώνεται πλέον ως εξής: το 2020 η εισφορά θα είναι 12,66%, το 2021 θα είναι 13% και το 2022 θα είναι 13,33%).

Επιπλέον, για αυτοαπασχολούμενους μηχανικούς, δικηγόρους και γιατρούς το ασφάλιστρο για επικουρική σύνταξη και εφάπαξ θα υπολογίζεται αναδρομικά από την 1/1/2017 στην ελάχιστη βάση υπολογισμού ανεξαρτήτως εισοδήματος και η εισφορά δεν θα ξεπερνά το ελάχιστο που ισχύει σήμερα των 64,5 ευρώ/μήνα, επισήμανε η υπουργός.

Όπως υπολογίζουν οι ειδικοί η συνολική επιβάρυνση μετά από την επιβολή των εισφορών αλλά και των φόρων (φόρου εισοδ., εισφ. αλληλεγγύης, τέλους επιτηδ.) διαμορφώνεται ως εξής:

-Για εισόδημα 8.000 η συνολική παρακράτηση μειώνεται από το 70% στο 64.70%

– ια εισόδημα 10.000 η συνολική παρακράτηση μειώνεται από το 67% στο 55.04%

– Για εισόδημα 20.000 η συνολική παρακράτηση μειώνεται από το 63.49% στο 51.31%

– Για εισόδημα 30.000 η συνολική παρακράτηση μειώνεται από το 63.71% στο 52.37%

Διαβάστε περισσότερα στην έντυπη έκδοση των Νέων

Go Deeper

εισφορές ελεύθεροι επαγγελματίες

Επόμενο άρθρο

Google news

Ακολουθήστε tanea.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.

Σχετικά άρθρα

Σχόλια
Σχολίασε εδώ
0 /50
0 /2000

Τα Νεότερα

  1. Άρση Βαρών: Η τοποθέτηση της Ομοσπονδίας για τη σύλληψη του Οδυσσέα Δήμα – «Δεν έχει καμία σχέση, συνεργασία ή θεσμική ιδιότητα με την ΕΟΑΒ»
  2. Πέφτει το πετρέλαιο, αλλά βενζίνη και ντίζελ θα παραμείνουν ακριβά
  3. Κως: Θρίλερ στη θάλασσα με 30 μετανάστες – Καταδίωξη, ελιγμοί και προειδοποιητικοί πυροβολισμοί από το Λιμενικό

Πιο Σχολιασμένα

Πιο Διαβασμένα

Cookies