Η εύρεση νέων υπέροχων ρολογιών OMEGA είναι δεδομένη στην Έκθεση Ωρολογοποιίας Baselworld.

Φέτος όμως όσοι επισκέπτονται την OMEGA ανακαλύπτουν ακόμη έναν εύκολο και διαδραστικό τρόπο ανανέωσης του ρολογιού που ήδη κατέχουν.

Ανάμεσα σε δύο εντυπωσιακές βιτρίνες της OMEGA βρίσκεται μια πιο ζωντανή εμπειρία.

Η «Pop-Up Boutique» με τα NATO λουριά της OMEGA δίνει την ευκαιρία στους παρευρισκομένους να εξερευνήσουν, να επιλέξουν και να αγοράσουν λουριά NATO μέσω μιας ψηφιακής οθόνης αφής. Δεν διατίθενται ρολόγια προς πώληση. Το κατάστημα, που έχει διαδραστικό χαρακτήρα, είναι 100% επικεντρωμένο στην πολύχρωμη συλλογή των NATO λουριών της Μάρκας, που διαθέτει τόσο μεγάλη ποικιλία επιλογών.

Με φωτεινά και συνεχώς μεταβαλλόμενα γραφικά, η «Pop-Up Boutique» με τα NATO λουριά της OMEGA παρουσιάζει το πώς μπορεί να ανανεωθεί γρήγορα και με μικρό κόστος η εμφάνιση ενός ρολογιού με την προσθήκη ενός νέου λουριού NATO, προσκαλώντας όλους να το δοκιμάσουν.

Περιγράφοντας το pop-up κατάστημα ως «ένα άλμα προς μια νέα συναρπαστική κατηγορία», ο Πρόεδρος και CEO της OMEGA, ο Mr. Raynald Aeschlimann, συνέχισε εξηγώντας τη συλλογιστική που βρίσκεται πίσω από αυτή την απόφαση της Μάρκας να στραφεί προς τη ψηφιακή τεχνολογία. «Θέλαμε να δείξουμε στους πελάτες μας με έναν αισθητικά συναρπαστικό τρόπο, πως μπορεί να μεταμορφωθεί εντελώς η εμφάνιση ενός ρολογιού, απλά και μόνο αλλάζοντας το λουρί του. Πολλοί από τους πελάτες μας θέλουν να δίνουν στο OMEGA ρολόι τους μια προσωπική πινελιά και υποστηρίζουμε αυτή την άποψη, επομένως ήταν σημαντικό για εμάς να κάνουμε τη διαδικασία της εξερεύνησης, της δοκιμής και της αγοράς των νέων NATO λουριών όσο πιο απλή γίνεται. Ήταν απόλυτα λογικό να αντικατοπτρίζει τη διαδικτυακή εμπειρία».

Τα λουριά NATO που προσφέρονται περιλαμβάνουν τη νέα συλλογή «Σημαίες Χωρών» με 18 ξεχωριστές επιλογές, που επιτρέπουν στους πελάτες να αγοράσουν ένα λουρί που έχει ως πηγή έμπνευσης ένα από τα αγαπημένα τους μέρη σε όλο τον κόσμο. Περιλαμβάνονται επίσης πολλά δημοφιλή στυλ από την «Τρέχουσα Συλλογή», όπως είναι τα καφέ δερμάτινα και τα ριγέ υφασμάτινα NATO λουριά.

Ένα πολύ ξεχωριστό κομμάτι αυτής της «Pop-Up Boutique» εμπειρίας, αποτελεί η ευκαιρία που δίνεται στους επισκέπτες, να αποκτήσουν ένα ειδικά διαμορφωμένο NATO λουρί. Στα λουριά δηλαδή που διαθέτουν δερμάτινους ιμάντες ασφαλείας μπορεί να συμπεριληφθεί το όνομα ή η φράση που ζητάει ο κάτοχός τους (εντός κάποιων ορίων), που σημαίνει ότι οι κάτοχοι των ρολογιών μπορούν να αγοράσουν ένα μοναδικό λουρί που θα διαθέτει μια προσωπική πινελιά.

Αυτή η διαδραστική ιδέα έχει ήδη τραβήξει τη προσοχή πριν την έκθεση ωρολογοποιίας Baselworld. Η Μάρκα παρουσίασε μια αποκλειστική «Pop-Up Boutique» στην πολυσύχναστη και μοντέρνα συνοικία Marais του Παρισιού. Το κατάστημα άνοιξε από την 1η Μαρτίου στην οδό Debelleyme 11, στο 3ο διαμέρισμα του Παρισιού.

Ο χώρος επίσκεψης των 1.560 τ.μ. της OMEGA που εκτείνεται σε 3 ορόφους στην έκθεση Baselworld, περιλαμβάνει περισσότερα από 200 μοντέλα από τις οικογένειες ρολογιών της OMEGA, καθώς και από τη συλλογή κοσμημάτων Fine Jewellery. Ανάμεσα σε αυτά περιλαμβάνονταν φυσικά πολλές από τις νέες κυκλοφορίες της Μάρκας για το 2018.

Baselworld 2018: 22 – 27 Μάρτιος