Η Volvo αποκάλυψε δύο νέα πρωτότυπα (concept cars) που δίνουν μία πρώτη αίσθηση της μελλοντικής γενιάς των μικρών της μοντέλων, εκφράζουν τη «στρατηγική μικρών αυτοκινήτων»των Σουηδών και σηματοδοτούν την επέκταση της μάρκας σε νέες κατηγορίες.

Η σημερινή παρουσίαση των concept cars της σειράς 40 δείχνει για πρώτη φορά με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο πώς η Volvo Cars σκοπεύει να επεκταθεί στη μεγάλη κι επικερδή παγκόσμια αγορά των premium μικρών μοντέλων, με μία σειρά οχημάτων που συνδυάζουν την τολμηρή εξωτερική κι εσωτερική σχεδίαση με ηλεκτροκίνηση, την κορυφαία συνδεσιμότητα στην αυτοκινητοβιομηχανία και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης.

Η στρατηγική μικρού αυτοκινήτου της Volvo είναι ένας ουσιαστικός παράγοντας στη λειτουργική και οικονομική μετεξέλιξη της εταιρείας, σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία βρίσκεται εν εξελίξει. Η σουηδική μάρκα εφαρμόζει ένα ιδιαίτερα φιλόδοξο πρόγραμμα ανανέωσης, που οδηγεί στον επαναπροσδιορισμό του brand ώστε να ανταγωνιστεί ακόμα πιο δυναμικά τους premium ανταγωνιστές της σε παγκόσμιο επίπεδο τα επόμενα τέσσερα χρόνια.

Η νέα παγκόσμια σειρά μικρών αυτοκινήτων της Volvo θα συμπεριλάβει ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο (με μπαταρία) όχημα, καθώς επίσης και εκδοχές Twin Engine υβριδικών plug-in μονάδων, σε αντιστοιχία με τη δέσμευση της εταιρείας για τον εξηλεκτρισμό ολόκληρης της γκάμας της. Η Volvoστοχεύει σε συνολικές πωλήσεις έως και ενός εκατομμυρίου ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μέχρι το 2025.