Η Scrambler, όπως ανακοινώνει η Ducati, αποτελεί το τέλειο κράμα του παραδοσιακού με το μοντέρνο. Η νέα μοτοσικλέτα προσφέρεται και στην ελληνική αγορά. Πρόκειται για μια μοτοσικλέτα με ρετρό χαρακτηριστικά. Επίσης, είναι η μοτοσικλέτα η οποία συνδυάζεται και με μια ειδική σειρά εξοπλισμού, από ρούχα έως και κράνη.

Προσφέρεται στην έκδοση Icon, σε κίτρινο και κόκκινο χρώμα,η οποία συμπληρώνεται από τρεις επιπλέον εκδόσεις – Urban Enduro, Full Throttle και Classic. Καθεμία διαθέτει το δικό της στυλ και δίνει τη δική της ερμηνεία στο αγνό πνεύμα της Ducati Scrambler, όσον αφορά στις επιδόσεις. Η Urban Enduro με τη Wild Green βαφή είναι φτιαγμένη για τους λάτρεις του εντούρο και για να δραπετεύεις από τους δρόμους της πόλης σε επαρχιακούς δρόμους και πάλι πίσω στη στιγμή. Η Full Throttle είναι αφιερωμένη σε αναβάτες που λατρεύουν τους αγώνες flat track, τύπους που αγαπούν να κινούνται στο όριο. Και η Classic προορίζεται για εκείνους που λατρεύουν τη λεπτομέρεια, τους θιασώτες του στυλ της δεκαετίας του ’70.

Το όνομα της προέρχεται από το αγγλικό ρήμα “to scramble” (αναμιγνύω, ανακατεύω), όπου η Ducati Scrambler δηλώνει την ταυτότητα και τον τρόπο ζωής του αναβάτη της. Η έκδοση Full Throttle είναι εμπνευσμένη από τον κόσμο των χωμάτινων αγώνων flat-track και των αγώνων πίστας.

Η Urban Enduro έχει όλα τα εφόδια για να δραπετεύσει από τους δρόμους της πόλης, να βρεθεί σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς να χάνει τον .

Η Classic είναι φτιαγμένη για αναβάτες που θέλουν εμφάνιση και λεπτομέρειες της δεκαετίας του ’70 αλλά απόλαυση στην οδήγηση και πρακτικότητα σύγχρονης μοτοσυκλέτας. Χάρη στα μεταλλικά φτερά, την κλασική βάση πινακίδας και τις ακτινωτές ζάντες (σε ίδια διάσταση με τις αλουμινένιες, 3”x18” εμπρός και 5,5”x17” πίσω), είναι ίσως η έκδοση που εκφράζει την ουσία του μοτοσικλετισμού περισσότερο από κάθε άλλη.

Η Ducati Scrambler φορά έναν αερόψυκτο, L-Twin, διβάλβιδο κινητήρα 803 κ.εκ. με ψυγείο λαδιού. Προέρχεται από τον κινητήρα της Monster 796. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 6 σχέσεων.

Ο δικύλινδρος Desmodue κινητήρας της Ducati Scrambler έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ομαλή λειτουργία και τη γραμμική επιτάχυνση σε όλο το φάσμα περιστροφής του, αποδίδοντας 75 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. Ακριβώς όπως και η ίδια η Ducati Scrambler, ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί για να είναι απλός και εύκολα προσβάσιμος ενώ απαιτεί σέρβις μόλις κάθε 12.000 χλμ.