Το Κλάκτον-ον-Σι είναι μια παραθαλάσσια πόλη 53.000 κατοίκων στη Νοτιοανατολική Αγγλία, η μεγαλύτερη πόλη της περιφέρειας του Τέντρινγκ, στο Eσεξ. Ενας στους τρεις κατοίκους της περιφέρειας αυτής είναι άνω των 65 χρόνων. Τα ποσοστά καρδιοπάθειας, καρκίνου, υποθυρεοειδισμού και παχυσαρκίας είναι υψηλότερα του εθνικού μέσου όρου. Υπάρχει όμως έλλειψη γενικών γιατρών, ή GPs όπως είθισται να τους αποκαλούν στη Βρετανία. Η περιοχή δυσκολεύεται να προσελκύσει νέους επαγγελματίες. Κάποια ιατρεία έχουν μεγάλες λίστες αναμονής και στηρίζονται στη χρήση αναπληρωτών γιατρών, αντί για μόνιμους GPs. Το ζήτημα της υγείας είναι, για πολλούς, το νούμερο ένα πρόβλημα της περιοχής.

Την Πέμπτη οι κάτοικοι του Τρέντινγκ θα προσέλθουν εκτάκτως στις κάλπες. Τέλη Αυγούστου ένας βουλευτής της περιφέρειας, ο Ντάγκλας Κάρσγουελ, που καθόταν στα έδρανα των Τόρις στο Κοινοβούλιο από το 2005, αποσκίρτησε στο εθνικιστικό UKIP καταγγέλλοντας την ηγεσία των Συντηρητικών ότι «δεν αντιμετωπίζει με σοβαρότητα την ανάγκη της χώρας για αλλαγές». Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν πως ο Κάρσγουελ θα επανεκλεγεί πανηγυρικά. Το UKIP θα αποκτήσει τον πρώτο του βουλευτή. Σημείωση: το UKIP δηλώνει εχθρός της μετανάστευσης αλλά οι περισσότεροι GPs, που τόσο έχει ανάγκη η περιοχή, δεν έχουν γεννηθεί στη Βρετανία.

Σε αυτό το παραθαλάσσιο θέρετρο των 53.000 κατοίκων, το Κλάκτον-ον-Σι, «χτύπησε» αρχές της εβδομάδας ο Banksy, ο διάσημος, όσο και ανώνυμος, καλλιτέχνης γκραφίτι της Βρετανίας και του κόσμου. Με τα στένσιλ και τις μπογιές του ζωγράφισε σε έναν τοίχο, πάνω σε μια οριζόντια ρωγμή που μετατράπηκε αυτομάτως σε σύρμα, μια συμμορία πέντε κακόκεφων περιστεριών τα οποία εστιάζουν όλο τον θυμό τους σε ένα πρασινωπό μεταναστευτικό πτηνό, πιθανώς χελιδόνι, που στέκεται παράμερα κάπως φοβισμένο. «Οι μετανάστες δεν είναι καλοδεχούμενοι», «Γύρνα στην Αφρική», «Μακριά από τα σκουλήκια μας», λένε τα πανό των αγριεμένων. Δεν θα μπορούσε να είναι πιο προφανής σάτιρα. Τα περιστέρια είναι γκρίζα και άσχημα. Το χελιδόνι είναι όμορφο. Δεν απειλεί με την παρουσία του, αντιθέτως, εμπλουτίζει την εικόνα. Στο κάτω κάτω, υπακούει απλώς στους νόμους της φύσης. Τα έργα του Banksy είναι πάντα ευφυή και πολυεπίπεδα. Εξίσου πολυεπίπεδη, μέσα στην απέραντη βλακεία της, αν όχι την εσκεμμένη λογοκρισία της, ήταν και η απόφαση του τοπικού δημοτικού συμβουλίου να σβήσει, εν μια νυκτί, αυτό το τελευταίο του έργο, έπειτα από διαμαρτυρία που δέχθηκε ότι είναι… «προσβλητικό και ρατσιστικό».