Κάθε φορά που τον ρωτούσαν τι κρατά από την πορεία του στο θέατρο, ο Κώστας Καρράς απαντούσε: «Τη συνεργασία μου με την Ελλη Λαμπέτη». Οταν νεότατος βρέθηκε να συμπρωταγωνιστεί με την ηθοποιό στο «Ξυπόλητη στο πάρκο», υπό τον Μιχάλη Κακογιάννη.

Το θεατρόφιλο κοινό όμως τον θυμάται κυρίως στα «Κόκκινα τριαντάφυλλα για μένα» του Ο’ Κέιζι, το 1974, να ερμηνεύει τραγούδια του Σταύρου Ξαρχάκου (εκεί έκανε και το ντεμπούτο του ως θιασάρχης).

Ο ηθοποιός, σκηνοθέτης και πρώην πολιτικός πέθανε χθες ύστερα από εξάχρονη μάχη με τον καρκίνο (μεταστατικό, στον προστάτη). Στο πλευρό του είχε τη σύζυγό του Αγγελική Μπαρούτσου και τον γιο του Βασίλη.

Η πορεία του στο θέατρο από το ’60 είχε αμέτρητες συνεργασίες και μια ευρεία γκάμα ρόλων – κυρίως πρωταγωνιστικούς. Οπως πρωταγωνιστής ήταν και στο πρώτο ελληνικό σίριαλ, «Το σπίτι με τον φοίνικα» (1970). Για τους νεότερους, «έγραψε» ως διαζευγμένος πατέρας στην σειρά «Πάτερ Ημών» (με την Ελένη Μενεγάκη) και στο «Ο χήρος, η χήρα και τα χειρότερα».

Γεννημένος στην Αθήνα το 1938, σπούδασε αρχικά Πολιτικές Επιστήμες στο Λονδίνο – πτυχίο που αξιοποίησε το 1996, όταν ενεπλάκη με την πολιτική – και το 2000 εξελέγη βουλευτής με τη ΝΔ. Κατέληξε όμως να δηλώνει πως κουράστηκε να δίνει υποσχέσεις. Ηταν επίτιμος πρόεδρος στο Χαμόγελο του Παιδιού και εκείνος που διοργάνωσε τον πρώτο έρανο για τα θύματα του πολέμου στη Βοσνία.

Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου (1960-62) και στη Σχολή Πέλου Κατσέλη. Το ντεμπούτο του στο σανίδι το έκανε το 1963 στη θρυλική «Ποντικοπαγίδα» της Αγκάθα Κρίστι με τον θίασο Δημήτρη Παπαμιχαήλ. Ακολούθησαν συνεργασίες με τον θίασο Καρέζη, την Ελληνική Λαϊκή Σκηνή, ενώ με την Ελλη Λαμπέτη, που «του έμαθε τι σημαίνει θέατρο», συνέπραξε στα «Λεωφορείον ο Πόθος», «Αγία Ιωάννα», «Μαμζέλ Πέπσι», «Θυμήσου το Σεπτέμβρη», «Σαράντα καράτια».

Με τον θίασό του ανέβασε από Σαίξπηρ («Ημέρωμα της στρίγγλας») έως Κάουαρντ και συμπρωταγωνίστησε με τις Νόρα Βαλσάμη, Πέμυ Ζούνη, Θέμιδα Μπαζάκα. Στο Εθνικό συμμετείχε στα «Ηλέκτρα», «Μαρία Στιούαρτ», «Επτά επί Θήβας», «Φιάκας», στο ΚΘΒΕ (πρόσφατα) στον πιραντελικό «Ερρίκο Δ’» και στο ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας στον «Εχθρό του λαού». Πέρυσι επέστρεψε στο έργο που πρωτοανέβασε το 1977 και αγάπησε πολύ: «Το ημερολόγιο ενός τρελού» του Γκόγκολ.