Το μπενχουρικό πρωινάδικο του Αnt1 αρχίζει από την πολιτική επικαιρότητα, περιβεβλημένη την παπαδάκειο επιθεωρησιακή μανιέρα, για να αναλάβει σαν φυσική της συνέχεια στο ειδυλλιακό σύμπαν που διαμορφώνει το πολύχρωμο πλατό το δίδυμο Φερεντινο-Χρηστίδου οι οποίοι πηγαινοέρχονται στους διαφορετικούς χώρους του τεράστιου σκηνικού και δίνουν πάσες στους συνεργάτες. Αυτοί, πάλι, είναι πολλοί. Υπερπαραγωγή. Οι δυο τους συνδέουν το ένα θέμα με το άλλο, με ρυθμό καταιγιστικό, ενώ τη μορφή «ενθέτων» έχουν τα ζώδια και η μαγειρική – με την έννοια ότι δεν παρεμβαίνει ουδείς στη διαδικασία. Ολο μαζί είναι ένα ειρηνικό, αδιατάρακτο, ψυχαγωγικό αντενικό σύμπαν, όπου όλα κυλούν ρολόι με χαρά και ευταξία. Το εντελώς αντίθετο δηλαδή από την πραγματικότητα, και δη στη σύγχρονη συγκυρία.

Αλλά είπαμε, η τηλεόραση είναι παιχνίδι ψευδαισθήσεων και το «Πρωινό του Αnt1» κάνει μια πρωτότυπη πρόταση για τα ελληνικά δεδομένα – παρόμοια προγράμματα υπάρχουν καιρό στα κανάλια του εξωτερικού – δίνοντας έμφαση στο αμπαλάζ. Σε αυτό αρχίζουν και τελειώνουν οι πρωτοτυπίες γιατί όλα τα υπόλοιπα έχουν παλιώσει απελπιστικά. Από τα θέματα που επιλέγονται μέχρι τον τρόπο προσέγγισής τους.

Κεντρικό θέμα για παράδειγμα του κουτσομπολίστικου πάνελου ήταν το νεογέννητο του Σάκη Ρουβά – απασχόλησε την εκπομπή επί μακρόν. Πρώτη καλεσμένη, η Ζέτα Μακρυπούλια – πρώτη τις προάλλες και στης Μενεγάκη, όπου έκανε μικρό πέρασμα για να φυλάξει το πολύ για το κανάλι της. Την κλειστοφοβική ατμόσφαιρα σφράγισαν βιντεο-αφιερώματα στους δύο παρουσιαστές και ρεπορτάζ από τις καινούργιες εκπομπές του καναλιού που αρχίζουν εντός ολίγου.

Τη διαφορά την κάνει ο Χρήστος Φερεντίνος και όχι η Σίσυ Χρηστίδου που είναι μεν συμπαθέστατη αλλά μοιάζει σαν αναβίωση παλιάς πρωινατζούς, με τα σουσούμια της οποίας ως φαίνεται έχει γαλουχηθεί – να το προσέξει. Ο υψηλός επαγγελματισμός όμως του Φερεντίνου και η ισορροπημένη, χωρίς μανιέρες, υπερβολές και άκαιρες τσαχπινιές, μέθοδός του στην παρουσίαση δίνει μια γήινη πινελιά στην εκπομπή. Παραμένει ο επαγγελματίας που υπηρετεί την τηλεόραση χωρίς να δείχνει μαγεμένος από αυτήν. Με προσόν του να είναι προσηνής, ευχάριστος χωρίς να είναι χαζοχαρούμενος, χωρίς να λέει σοφίες ή μεγαλοστομίες, χωρίς να προσβάλει καμιά κοινωνική κατηγορία για να κάνει τον άνετο, υπηρετεί με συνέπεια τον ρόλο του.

Ο μαραθώνιος άρχισε με τον Γιώργο Παπαδάκη να ξεναγεί στο σκηνικό και να υπόσχεται στη συνέχεια λιγότερο λαϊκισμό – λες και πρόκειται να κόψει τη ζάχαρη στον καφέ. Ας είναι. Πρώτοι καλεσμένοι, οι συνήθεις «πιασάρικοι» Πάγκαλος – Κανέλλη. Διαδοχικώς. Για να μην υπάρξουν προφανώς εκρήξεις από μια κοινή συνάντηση. Ο πρώτος, για φιλοφρόνηση μάλλον προς το κανάλι και την καινούργια εκπομπή, θυμήθηκε παλιά πρόσκλησή του στην Κορομηλά, όπου είχαν συζητήσει «πολύ σοβαρά» – έτσι είπε – και μετά εκείνη του είπε ότι θέλει να μιλήσουν και για το σεξ και τον ρώτησε με ποια κυρία θα ήθελε να συμβρεθεί. Αλήστου μνήμης εποχές. Πώς να ξεχαστεί η γέννηση του μεγάλου έρωτα τηλεόρασης και πολιτικής με ντεκόρ τον ωραίο αυτόν τόπο!

Κατόπιν η Λιάνα Κανέλλη κάλεσε τον λαό να πάρει την εξουσία και να μην πληρώσει κανένα χαράτσι. Και προς επίρρωσιν του επαναστατικού πνεύματος σηκώθηκε ο Γιώργος Παπαδάκης και αφού ρώτησε την καλεσμένη του πώς βρίσκει το κάζουαλ ντυσιματάκι του, χαιρέτησε τους επόμενους παρουσιαστές Φερεντινο-Χρηστίδου, για να αναλάβει η Λιάνα Κανέλλη να κάνει την ανάλαφρη σύνδεση των δύο τομέων της εκπομπής, του ενημερωτικού μετά του ψυχαγωγικού.

Νέα ξενάγηση και χαιρετούρες με τους συνεργάτες από τη Λίτσα Πατέρα και τον Αρνιακό του καιρού ώς την Μπαρμπαρίγου. Αντί άλλου προλόγου ανέλυσαν όλοι μαζί το τρέιλερ της εκπομπής, λες και είχαν γυρίσει το «Αποκάλυψη τώρα» και διηγούνταν πώς τα κατάφεραν με τις σκηνές στη ζούγκλα.

Η πάσα του Φερεντίνου για τη σύνδεση με το μαιευτήριο όπου γεννήθηκε ο νέος Ρουβάς είχε ελαφρώς ειρωνική χροιά, πλην όμως πληροφορηθήκαμε ότι την κ. Κάτια Ζυγούλη ξεγέννησε ομάδα μαιευτήρων και ότι το τέκνο μοιάζει και στους δυο. Ησυχάσαμε οι φιλοθεάμονες. Μπορεί να ξεκινήσει η επανάσταση.