Τrash… Ελλήνων χριστιανών


Φρίκη. Όπου και να γυρίσεις σου ΄ρχεται και από μια Βροχοπούλου κατακέφαλα ή ένας «Τιτάνας» συνθέτης σεξοσουξέ για γυμνασιόπαιδες-μεσπυράκια-νεότητας
Πυρηνική καταστροφή να μας είχε βρει και πάλι μερικά απομεινάρια κανονικής ζωής θα ΄χαν ξεμείνει στην ανθρώπινη μνήμη.

Γιατί αίφνης όλοι θεωρούν τα τηλεσκουπίδια από χαλαρωτική απόλαυση μέχρι και το ιδανικό επαγγελματικό πεδίο για να δραστηριοποιηθούν.

Κρέμονται καριέρες και επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ από τα τσαλιμάκια διαφόρων κυριών, με τα οποία γεμίζουν τις εκπομπές τους τουλάχιστον 4 κυρίες της παρουσίασης (μετά των πάνελ τους), τρία- τέσσερα δίδυμα παρουσιαστών και δυο κύριοι της τηλεσάτιρας.

Ποιος θα το ΄λεγε ότι η ακριβότερη τεχνολογία που εφευρέθηκε ποτέ από τον άνθρωπο για να επικοινωνεί, θα ξοδευόταν ασυστόλως για να έχουμε θέα στο συζυγικό δράμα μιας ώριμης κυρίας ή για να ακούμε διάφορους τσαμπουκάδες καθ΄ έξιν και κατ΄ εξακολούθηση τσαμπουκαλήδων, οι οποίοι μάλιστα τους ανάγουν σε δήθεν τέχνη (μετά μουσικής ή και άνευ).

Και υποτίθεται ότι όλο αυτό αποτελεί το πλέον περιζήτητο τηλεέδεσμα, περιβεβλημένο μάλιστα την ηδονική αίγλη τού τάχα απαγορευμένου, ώστε να προκαλεί λιγούρες η στέρησή του.

Κάτι σαν τα «βρώμικα» έξω από τα γήπεδα. Τα τρώνε όλοι μανιωδώς γνωρίζοντας ότι είναι ό,τι χειρότερο, αλλά πάει «πακέτο» με την κουλτούρα του γηπέδου. Δεν γίνεται να βρίζεις τον διαιτητή με γεύση μέντας στο στόμα.

Έτσι και η σκουπιδοτηλεόραση. Ξέρεις ότι είναι η πλέον «λιπαρή» τροφή για το μυαλό και την ψυχή, αλλά σε έχουν πείσει ότι «είναι η κουλτούρα του καναπέ». Αν δεν γλαρώσεις το απομεσήμερο με Βροχοπούλου, αν δεν εντρυφήσεις στο τελευταίο λίφτινγκ κυριών- πανελτζούδων, που τις θυμάσαι από την παιδική σου ηλικία «κάπως αλλιώς», δεν θεωρείσαι κανονικός άνθρωπος .

Και άντε, το ποδόσφαιρο προσφέρει την ομορφιά της μάχης, κάτι σαν πολεμική εκτόνωση και μετά έρχεται το «βρώμικο» να συμπληρώσει την ψευδαίσθηση «φαντάρος-στο-μέτωπο» (που μεταφράζεται βουτάω στη γουρουνιά γιατί θεωρείται πολύ «αντρική»).

Ο παχουλός κύριος με το στρας γυαλί που περιφέρεται από κανάλι σε κανάλι ονόματι Ευαγγελόπουλος, λέγοντας απίθανες μπούρδες (π.χ. ότι ήρθε στον ύπνο του η Βουγιουκλάκη), ή η κλαίουσα Βροχοπούλου για μια αγάπη της χαμένη, σε ποια ψευδαίσθηση παίζουν; Γιατί θα τρελαθούμε, αν ήδη δεν μας έχει συμβεί.

«Μάχη Τιτάνων» έλεγε και ξανάλεγε με καμάρι η Λιβανίου, που αξιώθηκε να παρουσιάσει από την εκπομπή της τέτοιο μέγα δημοσιογραφικό γεγονός, όπως τα μπουγαδόνερα που εκσφενδονίζει ο Καρβέλας κατά Λάκη και την προσπάθεια να απαντήσει κατεβαίνοντας στο ίδιο επίπεδο ο Λαζόπουλος (όχι ότι δυσκολεύεται, τον έχουν πάρει από το χέρι διάφοροι μαϊντανοί των πρωιναδομεσημεριανάδικων που πάνε και του κάνουν το κοινό, και τον έχουν οδηγήσει γλυκά γλυκά στον λάκκο με τον κολλώδη πολτό απ΄ όπου προέρχονται οι ίδιοι).

«Ράμματα για τη γούνα» του Λάκη έχει ο Καρβέλας των σεξοσουξέ για γυμνασιόπαιδες-με-σπυράκια νεότητας. Πίθηκο «Μακάκα» τον αποκαλεί με τη σειρά του ο Λάκης και δείχνει το είδος αυτό του πιθήκου να επιδίδεται σε πράξη ανακούφισης των γενετήσιων ορμών του. Στη μέση η ξανθιά του τηλετσαμπουκά Αννίτα κάνει τη δική της προσπάθεια να ανεβάσει το επίπεδο του καβγά με δηλώσεις: «Καλύτερα με πίθηκο, παρά με άντρα ανήθικο» (τι επιλογές αλήθεια κι αυτό το κορίτσι!).

Για τέτοιους «Τιτάνες» πρόκειται, οπότε με το δίκιο της ριγά από ευγνωμοσύνη η μισή τηλεόραση που τους υπηρετεί.

Κρατικό Spa για καριέρες


Κατάντια; Κατηφόρα; Μπα! Δεν πήραμε ποτέ και την ανηφόρα. Εδώ η Σεμίνα Διγενή (που τρομάξαμε να τη γνωρίσουμε) έχει μετατρέψει την κρατική τηλεόραση σε «Spa καριέρας», που προσφέρει αναζωογονητικά λουτρά προς ανάνηψη καριέρας, η οποία έχει κυλιστεί στον πολτό του trash. Πριν από μερικά χρόνια, το δοκίμασε για να ξεφορτωθεί το βάρος που είχε συσσωρευτεί στο image της από τα χρόνια που υπηρέτησε το απόλυτο trash. Και τώρα δεν πρόλαβε να βάλει το ντέφι στο ράφι από τα μπουζουκογλέντια που παρουσίαζε και βρέθηκε στην κρατική τηλεόραση να κάνει εκπομπή για τον Παναγούλη και τη χούντα. Αυτό θα πει να κρατά μια χώρα το νήμα της παράδοσης και ο πολιτισμός της να γνωρίζει αδιάλειπτη πορεία στους αιώνες.