Πρεμιέρες πρωινάδικων με τα ίδια πρόσωπα και τις ίδιες ιδέες. Σεργουλό-πουλος

– Μπακοδήμου στην εκπομπή της Ελένης, όπως στα παλιά τους πρωινάδικα λημέρια

Την εμπειρία της στα βήματα του πολεμικού χορού του ανταγωνισμού επιστράτευσε

η Ελένη Μενεγάκη στον Alpha, που κάλυψαν την αρρυθμία μιας άκεφης πρεμιέρας,

ενώ η Μαριέττα Χρουσαλά στον Alter αντιθέτως ξεσάλωσε και, χωρίς τον κορσέ του

Γρηγόρη στο «Πολύ την Κυριακή» πλέον, άφησε ελεύθερο να ξεδιπλωθεί το σπάνιο

ταλέντο που διαθέτει στο παίζουμε-και-τσιρίζουμε-γελώντας.

Με τις καλημέρες της ξεκίνησε η Ελένη, με καινούργια αστρολόγο εκ

μεταθέσεως από το Channel 9 – δείγμα, να υποθέσουμε, του πνεύματος οικονομίας

και νοικοκυρέματος που έχει επιβληθεί στις συγκοινωνούσες επιχειρήσεις; -, με

δωράκια για τους τηλεθεατές και το δίδυμο Σεργουλόπουλου – Μπακοδήμου – ως

νέοι ένοικοι του Alpha – να ανταλλάσσει «αύρες» με τον νέο του επαγγελματικό

χώρο, όπως επιβάλλουν τα τηλεοπτικά ήθη. Η μεν Ελένη πρόβαλε τα απαραίτητα

βίντεο από τη «μακρά» τηλεοπτική τους πορεία, την κατά μόνας και ως τηλεοπτικό

ζεύγος και με την ευκαιρία χαζέψαμε τις αλλαγές στην εμφάνισή τους στο πέρασμα

των χρόνων. Εκείνοι τραγούδησαν, μαγείρεψαν, έμπειροι στα πρωινάδικα, αφού

έχουν θητεύσει στο είδος, συζήτησαν για μαμάδες, εγκυμοσύνες και μωρά, όπως

επίσης συνηθίζεται στις εν λόγω εκπομπές, και το «Καλημέρα με την Ελένη»

ολοκληρώθηκε μέσα στους μπουζουκάδικους ήχους του συνήθους γλεντοκοπικού

επιλόγου.

Εκτός από ενδυματολογικού τύπου παρατηρήσεις, όπως ότι η Ελένη

προτίμησε για την πρώτη ημέρα ένα άσπρο φουστάνι μακρύτερο από το περσινό

«μίνι της μάνας», τα υπόλοιπα όπως τα ξέραμε. Το χαμόγελο πλατύ, το πηγαινέλα

άνετο, αλλά μας φάνηκε ότι ο διεκπεραιωτικός επαγγελματισμός της δεν μπορούσε

να καλύψει την έλλειψη ενθουσιασμού.

Ωστόσο, εκείνη που δεν έκρυβε τη χαρά της ήταν η Μαριέττα Χρουσαλά που

εγκατέλειψε τη στενόχωρη συγκατοίκηση με τον πληθωρικό Γρηγόρη για δικό της

διαμέρισμα σε αναπαλαιωμένο. Το Alter είχε διατηρήσει την υποδομή για

πανωσήκωμα και με τόσες φιλοδοξίες στην τηλεοπτική αυλή να στριμώχνονται,

αποτέλεσε ελπίδα για ευρυχωρία. Την απόλαυσε με υπερκινητικότητα και

ακατάσχετη φλυαρία η Μαριέττα.

Με φουστανάκι τύπου μπέιμπι ντολ και ύφος ντεμπιτάντ λολίτας

απευθυνόταν κάθε τόσο σε κάμερα απ’ όπου κρεμόταν μια αντρική γραβάτα, εξ ου

και την αποκαλούσε «γραβατούλη». Με μπεμπεκίζουσες τσιρίδες και λολιτίστικο

νάζι τραβούσε χαϊδευτικά τη γραβάτα της κάμερας ενώ ο φακός πλησίαζε το

πρόσωπό της σαν ερεθισμένος ηδονοβλεψίας σε μια σκηνοθεσία με υπαινιγμούς που

δεν άφησαν καμία αμφιβολία για το τι θα προβάλλει ως τηλεοπτική παρουσία.

Μεταξύ των συνεργατών της ο μπιγκμπραδερικός Πρόδρομος (και λέγαμε τι απέγινε)

και άλλοι «γύρω-γύρω όλοι» τύποι, οι οποίοι θα παίζουν με τους τηλεθεατές που

τηλεφωνούν. Ακολούθησε ο μεσημεριανός διαγωνισμός στα κουτσομπολικά

λιανοτράγουδα, όπου συμμετείχαν και νεοσυσταθέντα συγκροτήματα, όπως του Alter

με τη Φαίη Σκορδά σε απομίμηση της Κους-Κουσιάρας Κατερίνας του Alpha, που

εμπλούτισαν τις επιλογές του φιλοθεάμονος κοινού σε εύοσμα μπουγαδόνερα.

Απέναντι, με λίγα λεπτά διαφορά, το ίδιο το Κους-Κους χάρισε δείγμα της

δημοσιογραφικής φρεσκάδας του Παπανώτα, ένα τεστ γνώσεων σε Βέρα Λάμπρου και

Μπεζαντάκου με ερωτήσεις όπως «Ξέρεις τον Εμπειρίκο;». Ήταν αρκετό για να

αισθανθούμε το ρίγος της ελπίδας ότι τίποτε δεν πρόκειται να διαταράξει την

τηλεοπτική μας αφασία.

Γεγονός στο οποίο συνέβαλε λίγο αργότερα και η Χριστίνα Λαμπίρη, παλαιά πλέον

στο μεσημεριανάδικο φολκλόρ, με το συγκρότημά της να την πλαισιώνει και μεγάλη

αποκλειστικότητα το διαζύγιο του Φλωρινιώτη ύστερα από 30 χρόνια γάμου. Μας συντάραξε.


… στα χορωδιακά της ενημέρωσης

Αν υπήρχαν όργανα μέτρησης της «εξουσίας του παρουσιαστή» θα γλίτωναν το

άγχος για την ακρίβεια της μοιρασιάς της η Έλλη Στάη και ο Νίκος Ευαγγελάτος

Καθισμένοι κοντά κοντά ο ένας στον άλλον, με σακάκια σε συμφωνία του μαύρου

και προβαρισμένο συντονισμό που μας θύμισε τους αδελφούς Κατσάμπα, η Έλλη Στάη

και ο Νίκος Ευαγγελάτος έδωσαν χθες την παρθενική τους παράσταση τού «ποιώ την

ανάγκη φιλοτιμία» ως δίδυμο παρουσιαστών του δελτίου του Antenna. «Καλησπέρα»

είπε πρώτη η Έλλη, ενώ η μελετημένη έκφραση συγκρατημένου γέλιου του Νίκου

Ευαγγελάτου και η ατάκα του «πρόκειται για την πιο πολυσυζητημένη καλησπέρα»

έσπευσαν να δημιουργήσουν κλίμα υποτιθέμενης «συνενοχής». Ωστόσο, το έδρανο

μπροστά τους με το μελετημένα μικρό μήκος ώστε να κάθονται πολύ κοντά και να

βρίσκονται ταυτοχρόνως στο πλάνο, και η σπουδή για ίση συμμετοχή στην

παρουσίαση των θεμάτων, που έδινε την αίσθηση ότι έχουν εφεύρει όργανα

ακριβούς μέτρησης «εξουσίας παρουσιαστή», αποκάλυπταν το άγχος της μοιρασιάς.

Με την Έλλη να μην κρύβει την ετοιμότητά της, ώστε να μην αφήσει ευκαιρία να

επιδείξει την πυγμή που την έκανε σταρ και τον Νίκο να έχει ύφος ιπποτικής

υπομονής – ή αναμονής; – έχουν δρόμο για να «δέσουν» ως δίδυμο. Αλλά αυτό

αφορά την ψυχαγωγία και ουδόλως την ενημέρωση του τηλεθεατή.