Οκτώ στους δέκα το μεσημέρι τής Κυριακής που ήταν μπροστά στις τηλεοράσεις
τους είδαν την αναμέτρηση Ελλάδας - Ισπανίας στον τελικό του Μουντομπάσκετ
Ιαπωνίας, σύμφωνα με τα δεδομένα τής AGB Nielsen Media Research. Τον αγώνα
είδαν 2.439.000 τηλεθεατές (26,4% τηλεθέαση), ενώ έστω για ένα λεπτό είδαν το
ματς 3.839.000.


Η συνολική τηλεθέαση σχεδόν διπλασιάστηκε στη (μεσημεριανή) ζώνη που
μεταδόθηκε ο αγώνας σε σύγκριση με άλλες Κυριακής και σύμφωνα με την AGB, από
το 19% εκτοξεύθηκε στο 35,2%. Καθηλωμένοι στους δέκτες τους ήταν οι άνδρες
ανεξαρτήτως ηλικίας και οι γυναίκες 15 έως 44 ετών. Μαζί τους ήταν και επτά
στα δέκα παιδιά, ηλικίας 4 έως 14 ετών. Τον ημιτελικό, εξάλλου, της Παρασκευής
μεταξύ Ελλάδας - ΗΠΑ είδαν από τις συχνότητες της ΕΡΤ 1.027.000 τηλεθεατές.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από