Οκτώ στους δέκα το μεσημέρι τής Κυριακής που ήταν μπροστά στις τηλεοράσεις

τους είδαν την αναμέτρηση Ελλάδας – Ισπανίας στον τελικό του Μουντομπάσκετ

Ιαπωνίας, σύμφωνα με τα δεδομένα τής AGB Nielsen Media Research. Τον αγώνα

είδαν 2.439.000 τηλεθεατές (26,4% τηλεθέαση), ενώ έστω για ένα λεπτό είδαν το

ματς 3.839.000.

Η συνολική τηλεθέαση σχεδόν διπλασιάστηκε στη (μεσημεριανή) ζώνη που

μεταδόθηκε ο αγώνας σε σύγκριση με άλλες Κυριακής και σύμφωνα με την AGB, από

το 19% εκτοξεύθηκε στο 35,2%. Καθηλωμένοι στους δέκτες τους ήταν οι άνδρες

ανεξαρτήτως ηλικίας και οι γυναίκες 15 έως 44 ετών. Μαζί τους ήταν και επτά

στα δέκα παιδιά, ηλικίας 4 έως 14 ετών. Τον ημιτελικό, εξάλλου, της Παρασκευής

μεταξύ Ελλάδας – ΗΠΑ είδαν από τις συχνότητες της ΕΡΤ 1.027.000 τηλεθεατές.