Διακόσια τηλεφωνήματα και SMS ανά δευτερόλεπτο δέχθηκαν τα τρία κέντρα

υποδοχής κλήσεων και γραπτών μηνυμάτων που είχαν ενεργοποιηθεί προχθές για τη

διαδικασία ανάδειξης του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον 51ο

διαγωνισμό τραγουδιού της Γιουροβίζιον.

Τελικώς, η μπαλάντα «Everything» (στίχοι Άννας Βίσση, μουσική Νίκου Καρβέλα)

με ποσοστό 47,79% προκρίθηκε από τους τηλεθεατές και την κριτική επιτροπή της

EPT για το γιουροβιζιονικό πανηγύρι που θα γίνει στο κλειστό γήπεδο του ΟΑΚΑ

στις 20 Μαΐου. Από τις 23.45 έως τις 24.00 παρουσιάστηκαν από την Άννα Βίσση

και τα τέσσερα υποψήφια τραγούδια. Στο διάστημα αυτό ο δείκτης τηλεθέασης

έφθασε στο ανώτατο σημείο δείχνοντας το 25,7%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 2,4

εκατ. τηλεθεατές, σύμφωνα με τα δεδομένα της AGB Nielsen Media Research.

Λίγο μετά, τηλεθεατές και κριτική επιτροπή ψήφισαν. Τα τρία τηλεφωνικά κέντρα

δέχθηκαν 180.000 τηλεφωνήματα και SMS. «Ο αριθμός όμως αυξάνεται αν

υπολογίσουμε κι εκείνα που εστάλησαν εκπρόθεσμα και τα οποία βεβαίως δεν

προσμετρήθηκαν», ανέφερε άνθρωπος της EPT.

Στη διάρκεια του τρίωρου προγράμματος μεταδόθηκαν 75 σποτάκια για τα οποία

ξοδεύτηκαν 126.092 ευρώ, σύμφωνα με τα δεδομένα της Media Services.

Στον «Βοτανικό» το σόου είδαν από κοντά (με προσκλήσεις) 2.500 άτομα. Τα

σκηνικά κόστισαν κάπου 15.000 ευρώ συν 10.000 ευρώ για λειτουργικά έξοδα.

Για την ιστορία το «Welcome to the Party» των Δημήτρη Κοντόπουλου, Δημήτρη S.

απέσπασε το 26,32% των προτιμήσεων όσων ψήφισαν, το έτερο κομμάτι του Νίκου

Καρβέλα «Who Cares About Love» το 13,72% των ψήφων και το «Α Beautiful Night»

των «Πήγασος» το 12,16%.

Επίσημα χείλη της EPT, που μέχρι πρόσφατα μιλούσαν για «συμβολική αμοιβή» της

Άννας Βίσση και του παρουσιαστή της βραδιάς Σάκη Ρουβά έλεγαν τώρα πως «η

συμμετοχή τους θα είναι άνευ αντιτίμου και το ξέρουν και οι ίδιοι». H

συμμετοχή όμως της Μαρίας Μενούνος θα κοστίσει 35.000 ευρώ, «τιμή-πακέτο»

διευκρίνιζαν πηγές της EPT, καθώς στο ποσό συμπεριλαμβάνονται και οι αμοιβές

στυλίστα και μακιγιέρ.

Κόστος 11,5 εκατ. ευρώ

Ο διαγωνισμός εκτιμάται, από την EPT, πως θα κοστίσει περίπου 11,5 εκατ. ευρώ.

H κρατική ραδιοτηλεόραση θα συνεισφέρει 5 εκατ. ευρώ, 3,5 εκατ. θα δώσει η

EBU-Ένωση Ραδιοτηελοπτικών Οργανισμών, ενώ άλλα 3 εκατ. θα δαπανήσει ο ΕΟΤ για

τη διαφημιστική καμπάνια της Ελλάδας μέσω του διαγωνισμού.