Τα δανεικά διαμαντένια σκουλαρίκια έφεραν τύχη και Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου

στη Ρέιτσελ Γουάιζ

«Το Χόλιγουντ ζει για να καταναλώνει μόδα». Το είπε η Ρέιτσελ Γουάιζ στην

αντιφώνησή της για το Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου, ευχαριστώντας τον οίκο

Chopard για τα διαμαντένια σκουλαρίκια που της έδωσε να φορέσει και τα οποία

της έφεραν τύχη. Το έδειξε η Ντόλι Πάρτον όταν εμφανίστηκε με το λευκό στενό

κοστούμι της και τα κοσμήματα από μεγάλα διαμάντια του Φρεντ Λάιτον.

«Κοστίζουν 1.200.000 δολάρια και είναι δανεικά. Είμαι πολύ φτηνή για να ξοδέψω

τόσα λεφτά για τον εαυτό μου», είπε η Ντόλι Πάρτον στην κάμερα και στον Άιζακ

Μιζράχι, που ως σχεδιαστής και καυστικός σχολιαστής κυνήγησε τους

προσκαλεσμένους στην τελετή απονομής για να τους φέρει σε δύσκολη θέση.

Όμως το να αγαπάς τα Όσκαρ σημαίνει ότι αγαπάς αυτήν την τρέλα και την

υπερβολή που χαρακτηρίζουν το Χόλιγουντ ιδιαίτερα τις ημέρες πριν από την

απονομή, σημειώνουν στο ειδικό αφιέρωμά τους οι «New York Times». Μια υπερβολή

των αριθμών που έχει γίνει συνώνυμη με την έννοια του γκλάμορ και χάρη σε αυτό

τρέφεται και η μόδα. Το Χόλιγουντ επί ποδός και σε μία σουίτα του ξενοδοχείου

Four Seasons εγκαταστάθηκε σαλόνι αυτομαυρίσματος για 60 περιποιήσεις προς

τους παρουσιαστές της απονομής, σε ένα φημισμένο κομμωτήριο του Μπέβερλι Χιλς

δούλευαν 250 πιστολάκια, 1.200 λιμουζίνες ήταν έτοιμες να προσφέρουν τις

υπηρεσίες τους για θελήματα, 220 ζευγάρια παπουτσιών Jimmy Choo τα δάνεισαν

για να τα φορέσουν οι καλεσμένες. Ενώ από τα διαμάντια 50.000 καρατίων, τα 853

καράτια αφορούσαν τα μονόπετρα κοσμήματα του οίκου Harry Winston.

H Τζένιφερ Λόπεζ έκανε τη διαφορά με ένα παλιό κομμάτι αρχείου Ζαν Ντεσές από

σιφόν μεταξωτό σε χρώμα λαδί, ενώ η Νικόλ Κίντμαν εμπιστεύτηκε τον ανερχόμενο

Νικολά Ζεσκιέρ του οίκου Balenciaga για μια λευκή στράπλες τουαλέτα

Πριν από τριάντα χρόνια, γράφουν οι «New York Times», οι ηθοποιοί εμφανίζονταν

στην τελετή απονομής των Όσκαρ φορώντας τα δικά τους ρούχα και κοσμήματα για

να επιδείξουν τα επιτεύγματα της σκληρής δουλειάς τους στη βιομηχανία του

Χόλιγουντ. Πριν από δέκα χρόνια οι στυλίστες δύσκολα έβρισκαν δουλειά εκεί.

Σήμερα η Ριζ Γουίδερσπουν και η Ναόμι Γουάτς μπορεί να αμείβονται με

10.000.000 δολάρια την ταινία, αλλά δεν υπάρχει λόγος να πληρώσουν 75.000

δολάρια για την τουαλέτα Dior που φορούσε πέρυσι αλλά και φέτος η Σαρλίζ

Θέρον. Στην ίδια λογική της δανεικής λάμψης εμφανίστηκαν όλοι και όλες που

παραβρέθηκαν στο Θέατρο Κόντακ και πάτησαν πάνω στο κόκκινο χαλί. Από την

Τζένιφερ Λόπεζ, που έκανε τη διαφορά με ένα παλιό κομμάτι αρχείου Ζαν Ντεσές

από σιφόν μεταξωτό σε χρώμα λαδί, από τη Νικόλ Κίντμαν που εμπιστεύτηκε τον

ανερχόμενο Νικολά Ζεσκιέρ του οίκου Balenciaga για μια λευκή στράπλες

τουαλέτα, την Τζένιφερ Άνιστον με μαύρη τουαλέτα με ουρά από τον οίκο Rochas,

την επτά μηνών έγκυο Ρέιτσελ Γουάιζ την οποία έντυσε ο Ναρσίσο Ροντρίγκεζ με

αμπίρ μαύρη τουαλέτα.