ΜΕΣΑ ΑΠΟ κατοικημένες περιοχές και συνοικίες, σε απόσταση αναπνοής… από

το Πανεπιστήμιο και το Νοσοκομείο Ιωαννίνων, θα διέρχεται η Ιόνια Οδός,

σύμφωνα με τη χάραξη του ΥΠΕΧΩΔΕ. H μελέτη έχει προκαλέσει την έντονη

αντίδραση των κατοίκων και των τοπικών φορέων, οι οποίοι τονίζουν πως το έργο

είναι ανασταλτικός παράγοντας για την ανάπτυξη της πόλης.

H Ιόνια Οδός, που πρόκειται να ενώνει το Αντίρριο με τα Γιάννινα και την

Ελλάδα με την Αλβανία, κόβει τα Ιωάννινα στα δύο. Μάλιστα, η οικοδομική

δραστηριότητα στις περιοχές αυτές είναι ήδη ιδιαίτερα αυξημένη και σύμφωνα με

τους υπολογισμούς των ειδικών μέσα σε μια 7ετία δεν θα υπάρχει ούτε ένα

διαθέσιμο οικόπεδο.

Επιπλέον, όπως υπογραμμίζουν οι τοπικοί φορείς, στην περιοχή αυτή ήδη υπάρχουν

δύο περιφερειακοί παράλληλοι οδικοί άξονες: «Με τη δημιουργία της Ιόνιας Οδού

θα υπάρχουν τρεις παράλληλοι δρόμοι για τον ίδιο σκοπό» τονίζουν.

«H διέλευσή της Ιόνιας Οδού από τον αστικό ιστό των Ιωαννίνων, μιας πόλης

ραγδαία αναπτυσσόμενης, θα μετατρέψει το όραμα σε εφιάλτη. H προκαταρκτική

χάραξη που έγινε την τριετία 1996 – 1999 αγνόησε παντελώς τις καταστροφικές

συνέπειες για την πόλη μας και ολόκληρο το λεκανοπέδιο» λέει στα «NEA» ο

δήμαρχος Ιωαννίνων κ. Νίκος Γκόντας.

Το Τεχνικό Επιμελητήριο Ηπείρου αντιπροτείνει, από την πλευρά του, η μήκους 15

χιλιομέτρων Ιόνια Οδός να κατασκευαστεί στο πίσω μέρος των Μαρμάρων και να

περνάει από ακατοίκητες περιοχές.