Το κόκκινο χαλί της απονομής των Όσκαρ δίνει στον κόσμο της μόδας ευκαιρία,

χρήματα και την καλύτερη διαφήμιση. Οι καλλονές του Χόλιγουντ και φέτος

αποδείχτηκαν ιδανικά μοντέλα. Και το «χαλί» της 77ης απονομής χαρακτηρίστηκε

από τα νέα ονόματα των – κατά πλειοψηφία – Ευρωπαίων δημιουργών. Με

επικρατούσα τάση τα έξωμα, στράπλες φορέματα, τα οποία άφησαν περιθώρια σε

βαρύτιμα διαμαντένια κοσμήματα. Ενώ τα μαλλιά ήταν μαζεμένα σε κότσους σινιόν,

σε στυλ «καλή κοινωνία», που λάτρευε η Γκρέις Κέλι. Από αυτή τη συμβιωτική

σχέση της μόδας με τη βιομηχανία του σινεμά προέκυψε ένα κύμα

«καθωσπρεπισμού», με αναφορές στο γκλάμορ του Χόλιγουντ της χρυσής εποχής του

’30-’40.

H αιθέρια σιλουέτα της Ζίγι Ζανγκ χάθηκε σε έναν όγκο δαντέλας και φρου φρου

που της προσέφερε η σχεδιάστρια Μονίκ Λιλιέ


Οι πρωταγωνίστριες του «Πλαγίως», Βικτόρια Μάντσεν και Σάντρα Ο,

αλληλοσυγχαίρονται για τα στράπλες τους. H Βικτόρια ψήφισε ιταλικό ντιζάιν α

λα Versace και η Ο την αμερικανική γραμμή του Μάικλ Κορς


H Κίρστεν Ντανστ προτίμησε Chanel και μαύρη δαντέλα, από τη συλλογή υψηλής

ραπτικής του χειμώνα 2004


Greek chic από τον Αλμπέρ Ελμπάζ του οίκου Lanvin για μία νέα μούσα όπως η

Νάταλι Πόρτμαν


Για τη Σόφι Οκονέντο ο υπεύθυνος μόδας της αμερικανικής «Vogue» Αντρέ Λιόν

Τάλεϊ διάλεξε κάτι ευρωπαϊκό και ρομαντικό του Ολιβιέ Τεσκένς από τον Rochas


H Χάλι Μπέρι υποστήριξε την εικόνα «σειρήνα του Χόλιγουντ» με τουαλέτα ενός

ώμου του ατελιέ Versace


H Λόρα Λίνεϊ προτίμησε να υποστηρίξει τον Αμερικανό Τζέι Μέντελ, με ένα σιφόν

μεταξωτό φόρεμα


300 μέτρα ύφασμα και 650 ώρες εργασίας για τη δημιουργία του Τζον Γκαλιάνο

στον Dior για την Σαρλίζ Θερόν ήταν το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα της

παθιασμένης σχέσης μόδας και σινεμά. Ο νικητής Τζέιμι Φοξ, με την επιλογή ενός

κοστουμιού του Άγγλου Όσβαλντ Μπόατενγκ «σνομπάρησε» το σμόκιν



H βασίλισσα της βραδιάς

Και το βραβείο μόδας πάει στην Μπιγιονσέ Νόουλς. H βασίλισσα της R’n’B ήταν

άλλωστε η πιο φανατική της μόδας. Από την ώρα που εμφανίστηκε στο Kodak

Theatre με μια μακριά βελούδινη μαύρη δημιουργία αρχείου (vintage) υψηλής

ραπτικής του Atelier Versace μέχρι τις ερμηνείες της για τα τρία υποψήφια

τραγούδια, δεν κουράστηκε να αλλάζει τουαλέτες και κοσμήματα. Από το φόρεμα με

λεπτές τιράντες σε παστέλ πράσινο του Ελί Σάαμπ (για το τραγούδι «Look to your

Path») μέχρι τη μακριά μαύρη τουαλέτα Armani με αυτοκρατορικού μεγαλείου

διαμαντένιο περιδέραιο και το στράπλες για το πάρτι του «Vanity Fair» η

Μπιγιονσέ πέρασε σε διαφορετικά στυλ με μεγάλη ευκολία. Κι ούτε ένα από αυτά

δεν χαρακτηρίστηκε κακόγουστο από τους έμπειρους σχολιαστές.